• Eriks blivande fruga

Umeåbrudar! del 2

Nu fick vi starta en ny tråd!

Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

• Svar på tråden Umeåbrudar! del 2
  • lill-joe

Hej alla glada Ume-brudar! Här har ni en till som ska gifta sig i Umeå i sommar! 21/7 smäller det till för oss. Har fullt upp med alla beatyr som att besluta mig för vilken klänning jag vill ha (står mellan tre stycken..), försöka få en frisör i stan som kan göra en bruduppsättning (inte det bästa datumet för detta tydligen- alla har semester) och få en bra fotograf som kan fota oss INNAN bröllopet.. Hittade en JÄTTEBRA, men då måste jag boka hennne hela dagen- kostar 8500 kronor, men då får jag MASSOR med superbra bilder, det vet jag, och hon hakar på från typ 9-19.. Annars har jag alternativet att ta en fotograf som kostar 5-6000 för en timme eller två, eller att ha Sandro som tar 4-5000 kronor för EN timme, och man får 10-15 bilder... Hur ska ni göra med allt sånt här? Hej och hå- hoppas att allt löser sig! Ha det gött! Det ska jag ha- nu är det SPORTLOV! Ska bara ta det lugn och planera bröllopet. :D

• hemligmia

TeresiaS

Hoppas det är bättre än förra året för då söööööög mässan mängda. Man fick betala massor för inget, kanske är bättre i år??

• Millemy

Lill-Joe;Välkommen hit!
    hemligmia;Usch vad tråkigt att mässan var dålig förra året...hoppas de har bättrat sig i år!!

Sjölejon; Så kul att du får uppsättning på Wish...vore kul att ses igen!

Hoppas allas planeringar går bra...ska denna vecka njuta av sportlovet tillsammans med barnen...

• TigerLinn

TeresiaS

vet di vilka tider eller finns de nån hemsida men kan kolla upp d epå? kostar de npgot??

• TigerLinn

vad säger ni tjejer ska vi köra en FIKA snart??

• sjölejon

Millemy
    Jag kommer till Umeå igen nästa helg!

Någon som vill fika söndag 18 mars vid förmiddag/lunchtid?
    Eller sent på lördag eftermiddag?

• Millemy

Sjölejon; Vad kul att du kommer upp till Umeå igen!
    Skriver lista på ditt förslag?!

Fika Lördag 17 mars kl 14.00;

Lunch/fika Söndag 18 mars kl 10.30;
    Millemy

• TigerLinn

FIKA FÖRSLAG!!

Fika Lördag 17 mars kl 14.00;
    TigerLinn (me m2b)"kanske"

Lunch/fika Söndag 18 mars kl 10.30;
    Millemy
    TigerLinn (me m2b)"kanske"

• Nynnie

En kompis till mig ska gå modell på bröllopsmässan i år. Så jag får nog pallra mig dit även fast jag redan är en fru då. Tänk om jag ser nått jag hellre skulle ha haft

• TeresiaS

Mässider är:
    Lördag 11-17, söndag 11-16
    Sen har jag ingen aning om vad det kan tänkas att kosta, 100:- till 150:- kanske?

Är det någon som har anlitat temagårsen eller kniv och catering?
    och i så fall, var de bra?
    Sen skulle jag vilja ha nått bra tips på ett band till festen.

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2