• Eriks blivande fruga

Umeåbrudar! del 2

Nu fick vi starta en ny tråd!

Skriver förslag till träffar
    Fikalista;
    Ti/ons/tors kväll till veckan Millemy
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Fredag 9/1 Millemy,
    tigerlinn
    Eriks blivande fruga

Lördag 10/1 Millemy
    tigerlinn (kanske)

• Svar på tråden Umeåbrudar! del 2
  • TigerLinn

Nynnie

vad ska du ha i buketten??

• Nynnie

TigerLinn
    Jag ska ha en rund bukett ca 20-25 cm i diameter med bara vita nejlikor och en rosa ros och lite "pynt" på. (har faktiskt rippat en bukett som finns på svartbrud, jag blev bara tvungen den föll mig verkligen i smaken och ser helt underbar ut!! )

• Liah

Ja så var man fru då helt plötsligt. Det känns lite overkligt. Återkommer med en lite utförligare beskrivning när minnet har återkommit. Är fortfarande uppe bland målnet. Men vi hade en jättebra dag.

Kram på er tjejer!

• Eriks blivande fruga

Grattis Liah

• sjölejon

Äntligen är det klart att jag får göra min frisyr på Wish! De har hållit mig på halster i 3 veckor, men nu har de lyckats ordna det.
    Så skönt!
    Det börjar kännas lite mer verkligt med bröllopet när det börjar ordna sig med allt som skall bokas.

Nu är det bara musik till festen och ringar som är problemområden.

Fler som har problem som ni är oroliga för hur de skall kunna lösas??

• TeresiaS

Hjälp :-O

Är det någon som har ett bra förslag på ett bra, och inte allt för dyrt band runt Ume trakten? Vi hade först tänkt att göra en spellista men i nuläget käns det lite trist.
    Vi gifter oss 16/6

• TigerLinn

nu åker vi till fjällen kommmer hem nästa vecka så jag kommer inte skriva på ett teg sköt om dej

hejs

• TeresiaS

Tjena brudar

Ville bara tippsa om bröllopsmässan som går av stapeln den 23-24/3 på Norrlandsoperan.
    Har själv tänkt att gå dit och få lite ideer.

Ha de gött i solen.

Svar på tråden Umeåbrudar! del 2