• Thailands brud

Kristianstad/Åhus bruder 2007

Jaha, finns det någon sådan här tråd innan?
    Om så är fallet ber jag om ursäkt!

Men vi som ska gifta oss i Kristianstad/Åhus 2007 kan väl samlas här och ge varandra tips/idéer?

• Svar på tråden Kristianstad/Åhus bruder 2007
  • Thailands brud

Mja, roliga o roliga, det är 16 bilder i ett album-vet inte om det kan bli så kul. Därför vill vi köpa hela hans arbete på skiva o slippa välja ut vilka bilder vi vill ha. Kan ju dessutom då fixa tackort/förstoringar på annat håll. De andra fotograferna vi kontaktade var ännu dyrare., tex fotograf fredrik.

• Marie _

Jaha. Det finns för lite duktiga fotografer eller hur?

• Thailands brud

Ja verkligen! Jag har sett så många skräckexempel på bilder från bröllop....var däför beredd att betala lite mer. Hellre betala 6000 o bli nöjd, än 3000 o blir helt missnöjd. Det får bara inte bli fel den dagen... Många fotografer som man undrar hur det kom fram till att det var deras kall i livet...

• Marie _

ska han fota hela bröllopet eller bara er. Jag tycker det är så kul med bilder där man kramas och man ser glädjen och tårar. Det är ett riktigt minne.

• Thailands brud

Hade vår budget varit större så hae jag velat ha med honom heal dagen, åtminstonde under vigseln och efteråt.... Tyvärr har vi inte dom pengarna (eller väljer att lägg dom på annat). Så det blir foto innan vigseln ute vid havet där det sa klick. Ska noga instruera kompisar md super kameror att ta fina kort inne i kyrkan. Vi ska faktiskt filma också på stativ.

• Marie _

när och var ska ni gifta er

• Thailands brud

25 augusti i Åhus, ni då? hur vill ni att er fotograf är med under er dag?

• Marie _

På stranden i Åhus. Jag vill framför allt att fotografen ska ta bilder på oss innan. Samt vigseln men det hade jag kunnat skippa eftersom så många fotar då.
    Men efteråt när alla gratulerar en vill jag ha massor av foto. De är nästan de allra viktigaste tycker jag

• Thailands brud

Ja då skulle jag också vilja ha kort....vi gifter oss så sent på eftermiddagen så då blir det extra taxa med 1000 spänn om han ska vara kvar efte vigsln-nej tack Hoppas att där är folk som kan ta bra bilder på det också bland bekantskapskretsen.

• Marie _

1000 kr för vad. Hur många bilder?

Svar på tråden Kristianstad/Åhus bruder 2007