Kristianstad/Åhus bruder 2007
Jaha, finns det någon sådan här tråd innan?
Om så är fallet ber jag om ursäkt!
Men vi som ska gifta oss i Kristianstad/Åhus 2007 kan väl samlas här och ge varandra tips/idéer?
Jaha, finns det någon sådan här tråd innan?
Om så är fallet ber jag om ursäkt!
Men vi som ska gifta oss i Kristianstad/Åhus 2007 kan väl samlas här och ge varandra tips/idéer?
Oj vad synd! Ja han hade med sig lite böcker som han visade oss på en mässa.
Det handlar ju om vad man tycker om. Jag är inte så mycket för planerade bilder utan mer naturliga spontana känslobilder.
Jag tycker inte att han har det. Var det vackra omslag han hade på böckerna? Hur såg det ut?
Kommer inte ihåg så noga faktiskt, vi tittade inte på dem så ingående eftersom vi inte ska göra en sådan bok. Gör et besök hos honom och titta på dem
Har hört att han ska vara mjuk som person och det är positivt. Vad får ni för pengarna?
Vi ska köpa alla bilder digitalt tänkte vi som en början, betaler runt 6000 för det. Ska fotas utomhus vid havet. Ska åka och träffa honom lite längre fram och då ta med mig lite förslagpå bilder som jag vill ta.
Hur många får ni då på cd? Hur långt tid tar han på sig att fota?
1-1.5 timmes fotografering, runt 200 bilder skulle jag tro.
är det verkligen 200 bilder?
Vill du ha ett tips på en fantastisk smyckedesigner? Karin Nilsson heter hon. Jag tänker mig då kanske som morgongåva eller nåt. Hon gör otroligt snygga smycken. Det är många som gillar henne.
Jag har designat min ring själv hos en guldsmed vi använt oss av innan, men tack för tipset!