Kristianstad/Åhus bruder 2007
Jaha, finns det någon sådan här tråd innan?
Om så är fallet ber jag om ursäkt!
Men vi som ska gifta oss i Kristianstad/Åhus 2007 kan väl samlas här och ge varandra tips/idéer?
Jaha, finns det någon sådan här tråd innan?
Om så är fallet ber jag om ursäkt!
Men vi som ska gifta oss i Kristianstad/Åhus 2007 kan väl samlas här och ge varandra tips/idéer?
Jag tyckte det var billigt med 200 bilder för 6000kr?
Vad roligt att du designat ringen själv. Det blir ju alldeles speciellt då.
Ja det är det, har bara hör det ryktesvägen, måste boka en tid o träffa honom o höra vad som gäller.
Men det är mkt pengar
jag har hört att han var mycket dyrare, men jag har nog fel då
Förstöringar var rätt dyrt faktiskt, men han gör min secret box gratis, betaler bara för de bilder jag köper. Föll för hans tevliga och ödmjuka sett och hans intresse för sitt yrke.
Ja det är verkligen mkt pengar. Det gäller att man får ngn man gillar. trist om man inte skulle bli nöjd. jag tror vi ska kontakta Precious People och höra vad de tar.
Förstöringar? Vad ska du göra i din secret box? Ja det gäller så kllart då att man känner sig bekväm med honom.
Förstoringar-förlåt
I boxen ska jag göra lite romantiska bilder, några med söta underkläder och något helt avklätt tänkte jag insvept i min slöja eller något liknande...
INTE vulgära eller porriga bilder-de ska vara sensuella och vackra, där har jag varit väldigt väldigt tydlig med honom.
Vad vackert det låter. Din man kommer säkert bli glad. Jag skulle nog inte klara av att en kille hade tagit sådana bilder av mig. Det känns bättre med kvinnliga fotografer över lag tycker jag. De är mer känslosamma och empatiska. De är ofta mer känsla i deras bilder. Normalt är män mer tekniska och kan allt det där.