• Thailands brud

Kristianstad/Åhus bruder 2007

Jaha, finns det någon sådan här tråd innan?
    Om så är fallet ber jag om ursäkt!

Men vi som ska gifta oss i Kristianstad/Åhus 2007 kan väl samlas här och ge varandra tips/idéer?

• Svar på tråden Kristianstad/Åhus bruder 2007
  • Thailands brud

Tycker faktiskt de var för dyra om jag ska vara ärlig.... Jag ska träffa Johan och känns det inte bra kan jag tänka mig att anlita dem istället.

• Thailands brud

Jag trodde du syftade på de du tänkt ta när du skrev "Varför tar du inte dem istället..."

• Marie _

Jo det gjorde jag ju. Men deras bröllopspriser står inte på hemsida så därför undrade jag. De tar visst 3000kr för bilder innan vigseln och då får man garanterat 20 bra bilder. Men min kompis som använde dem hade fått 80 bra bilder för det priset. de fotar alltid tillsammans för att få olika vinklar och så. Jag tycker inte det känns dyrt.

• Thailands brud

Jag tittade på priset för att köpa dem på cd-skiva, det låg på 9980:-

• Marie _

Jaha ojdå. Undrar vad de menar med det då? Kanske att på den tiden garanterar dem att 100 blir bra. Men beställ bara 20 så kanske det blir fler ialla fall. Ring och hör med dem eller maila. det är ju alltid värt ett försök. Jag tror faktiskt att du har fel ang Johans priser. det stämmer inte av vad jag har hört.

• Thailands brud

Det är möjligt, han tog 4500 kr för ett album med 16 bilder-helt ok tycker jag. Får höra hur många som ingår i det digitala priset

Han sa att man då köpte alla bilder han tagit....o man får ju hoppas att det är mer än 50

• Marie _

Är det ett tradionellt album?

• Thailands brud

Ja, traditionellt kan man väl kalla det.

• Marie _

Tycker inte det var billigt. Om jag får säga vad jag tycker. De albumen brukar väl inte vara så roliga.

Svar på tråden Kristianstad/Åhus bruder 2007