• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Naura

Norrsken: Kostade det något att beställa provkort? Kan ju vara smart att göra så man får se "live" hur man ka göra när man ska göra egna. :)

• Pumpkin

Naura:
    Nej, det var gratis. Från Calligraphen kan man beställa tre stycken, och på kortdesign.se kan man beställa ett

• Naura

Sambon är o jobbar idag, jobbar extra på ICA, så jag är ensam hemma med hundarna. Sitter o småtittar igenom min nya Inch Loss Pilates DVD samtidigt som jag surfar. :) Ska testa köra igenom programmet imorgon tror jag. Idag har jag sån träningsvärk så jag kan inte röra mig!

• Jenny_Åland

Igår satt jag och sambon och diskuterade namnfrågan. Vad ska man ha för namn som gift egentligen? Vi kom fram till att han inte vill ta mitt namn och jag vill inte ta hans namn. Ett helt nytt gemensamt namn vill vi ha. Vi kom på att hans mammas flicknamn är ett namn som skulle kunna passa oss båda :) Det lutar åt att vi ska ta det namnet sen..

Fast om jag ska byta namn får jag åka på bröllopsresa i mitt gamla namn eftersom mitt pass går ut först 2010 och jag tänker inte ansöka om nytt pass före det. Fast nytt körkort måste jag nog skaffa eftersom jag ändå behöver byta ut körkortsfotot snart ändå.

• Coornet

InaHjärtarAdam:

Trevligt, välkommen hem till min underbara stad ;)

• Pumpkin

Jenny_Åland:
    Men då måste du alltså boka alla resor du gör mellan bröllopet och 2010 i ditt gamla namn. Verkar inte det lite tråkigt?
    Bara en tanke som slog mig

Vi har precis kommit hem från en tur på stan, har nog gjort av med närmare 1500kr på drygt en timme Ett par nya skor till mig (jättefina!), ett par skor till Lasse, hudvårdsprodukter till mig, kattmat och lite té samt praliner har inhandlats

• madlin

Pust! Idag har jag bara slitit i köket.. inte framför spisen direkt... utan mer på väggarn o golv! Nu sitter jag o väntar på att fondväggens färg ska torka så jag kan måla en sista gång. Sen är de bara lite golv kvar att lägga - sen är mitt slit mer eller mindre klart tills vardagsrummet ska fixas till.

Har ju inte tid att ens bröllopssurfa nuförtiden - saknar det!!

Det här med efternamn blir en enkel sak i detta hushåll, jag har ett krångligt finskt efternamn som jag AVSKYR - fästmannen har ett relativt vanligt efternamn som båda kan tänka ha. Först tänkte vi hitta på ett nytt åt oss, men äsch.. Det får bli tradionellt denna gång (för en gångs skull) ;)

• madlin

~Norrsken~:
    Vad var de för kort du hade beställt som provkort då? Och vad var de för kort du tänkte göra själv utav dom?

• madlin

Ina:
    Vilken ljuvlig klänning! Inte min stil, men den passar verkligen dig! Vacker du (är) kommer att bli på Er dag :D

• Vidalila

halloj brudar!

tittar in och säger hej i min favvotråd ;)
    Har varit på Lillys i Köpenhavn och införsakaffat ett halsband! Så jag kommer har insett att jag förmodligen kommer att vara väldigt lik bilden... samma klänning, halsband, frisyr och slöja! Men visst är det vackert:)

www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=332&vid=3544

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare