• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Naura: Man behöver ju inte ha tärna heller... Eller så kan man se det som en chans att komma närmre en vän som man tidigare inte varit lika nära med
    Men en bebis på 10 månader borde inte behöva sätta stopp för att din syster är toastmaster. Då är de ju så pass gamla att de kan ta nappflaska och vara hos barnvakt? Typ barnets farmor och farfar kanske? Nu ska ju inte jag lägga mig i hur ni/de gör, försöker bara komma med lite idéer

• Maggies

Naura: Jag har egentligen inte heller nån "bästis" i den bemärkelsen, men jag har frågat den vän som jag anser står mig närmast. Det känns bra.

~Norrsken~: Verkar bli en helhärlig helg!

• Maggies

blivandefruandersson08: Kul med en sida! Ska kolla.

• Jenny_Åland

Lucy_ då är vi inte ensamma om att sakna ett datum :) Fast nu blir det ju 4 november..

Jag tycker också att det är knepigt med brudtärna.. Speciellt om man ska se brudtärnans roll som att vara ett stöd hela dagen plus att hon ordnar möhippan. Jag tänkte ta min syster först men hon klarar ingen av dessa uppgifter. fast så behöver man ju inte tänka heller.. Jag har iaf. börjat tänka på nån av de vänner som står mig närmast men har beslutsångest.

• vårbrud2008

Hej alla!
    Nu är jag här. Sambon är på ett möte och sonen sover, då är det perfekt att vara här.

Nästa helg blir det förhoppningsvis lite shopping för mig i Helsingborg. Eventuellt blir vi även barnlediga och det hade ju varit skoj. Det var längesedan vi var iväg själva nu så det hade passat bra. En hel helg i Helsingborg?.

Angående tärnor. Jag har valt att inte ha några alls. Vår son ska få gå med oss istället. Hade kanske till och med tänkt att han skulle få bära ringarna.

Norrsken
    Grattis på 2 års dagen!!
    Vi firade 11 år i december och det var då sambon friade.

Jenny_Åland
    Jag hade tänkt mig en liknande tårta som vi ska ha. Kladdkaka i botten och blodapelsinmousse eller passionsmousse på toppen. Provade en sån tårta på en bröllopsmässa och den var himelsk.

• vårbrud2008

Någon som har funderat på manikyr, pedikyr och ansiktsbehandling till bröllopet????

• madlin

Här är en till som inte ska ha några tärnor eller bestman eller... nåt alls.. Förutom VI!

Pedikyr? nja... jag har en släng av fotfobi o gillar inte när folk ska peta på mina fötter. Men manikyr ska jag lätt göra innan bröllop, och ansiktsbehandling lät inte helt fel heller.. Man ska ju känna sig fin med :D

• brud  nästa år

vårbrud 2008
    jag ska göra nagelförlängning och så blir det nog pedikyr också. Ansiktsbehandling kör jag nog nån slags hemmavariant av.

• vårbrud2008

Jag måste nog bestämma mig snart eftersom vi gifter oss den 15 september.

Är så velig och vet inte om jag vill lägga pengarna på sånt som man faktiskt kan göra hemma själv. Har otur med naglar, men man kanske ska satsa på det ändå för att det ser så snyggt ut.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare