• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

MrsNyberg:
    Nu blir ju inte 862kr så mycket efter skatt, men jo, nog går det in i bröllopskassan allt
    OB jobbar jag väldigt lite just nu, vilket jag känner mig lite kluven inför. På ett sätt vill jag verkligen inte jobba på obekväma arbetstider när jag mår dåligt, för att det just är obekvämt och trist, men samtidigt så ger det ju mer pengar... Å andra sidan så är OB så löjligt lågt så man förlorar inte så mkt på det...

• MrsNyberg2B

Norrsken - Ah, det blir ju iaf några kronor.. Det är klart, OB är ju inte av några större höjder, man kunde lika gärna jobbat en timme extra och fått mer pengar, egentligen. Jag får ju rätt ofta just såna pass, eftersom det är då ingen vill jobba (men det vill såklart alla vikarier). Har du egentligen ringt någonstans än?

Ina - Läste din blogg och såg! Avundsjuk blir man (bara det faktum att det, för mig som är långt bort från Sthlm, känns som att Södertälje är värsta innestan hade räckt, men tomten är härlig!) Vad roligt för er!

• Pumpkin

Nix, har inte ringt nånstans än...

• madlin

sajber.pillan: vilka fina helgplaner ni ska ha då, vi ska också lägga golv i helgen! HAHAHA!

Jenny_Åland: 4 november är ju ett bra datum ;) (födelsedag)

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jag ska inte tjata, för jag vet ju själv hur jag blir när någon tjatar på mig.. Men iaf!

Nu snöar det IGEN. Jag blir så trött - det går liksom om vartannat, ena stunden sol, nästa snöstorm. Härligt med aprilväder! Fast man kan ju hoppas att det är slut med aprilväder i april och att våren tutar in med full fart!

Hittade ett jättefint hus i Etuna. Med bibliotek och byggt 1910, nyrenoverat. Perfekt - 3,2 miljoner i utgångspris bara. Säkert att vi kunde få det, höginkomsttagare som vi är.

• InaHjärtarAdam

MrsNyberg2B:
    jag tycker också det är rätt centralt;)
    tar ju inte mer än ca 45 minuter in till sthlm me bil.

• MrsNyberg2B

Ina - Jag menar det! Du bor ju nästan granne med Stureplan!

• Naura

Ja tärnor och toasmaster kommer bli svårt för mig oxå...har inte så mkt tjejkompisar, inte nån "bästis" iaf. Har två systrar, en som kommer ha en 10mån baby vid tillfället, och en som inte känns som den mest pålitliga och som inte bryr sig lika mkt som jag. Så jag vet inte...kanske hoppar över dom?

Ville att min äldre syster (hon som ska få barn) skulle vara toastmaster, och även min soloartist i kyrkan (tillsammans med sin man som spelar gitarr), men tror det blir svårt med tanke på barnet. Men vi får se, är ju länge kvar ännu. :)

Sen tårta...har ingen aning om vad det ska vara för nåt än. Gillar choklad, men får inte vara för mäktigt, kladdkaka tar jag bara pyttebitar av sen blir det för mkt för mig...men vi får se. Känns både kul o frustrerande att vara så i början av sina planer, och att ha datumet så långt fram i tiden, för man kan planera o ändra sig flera gånger.

• Maggies

Vi ska på bröllopsmässan i Umeå i helgen. Den är både lördag och söndag, skulle visst komma nån extra tidning med VK nu på torsdag (22 mars). Ska kolla in den. Jag vet inte vilken dag vi far dit, men det lutar väl åt lördag tror jag. Man kanske får se nån av er där.

Jenny_Åland: Vi har inte heller nåt speciellt datum då vi blev tillsammans. Det växte liksom bara fram under en två-årsperiod ungefär.

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Du tjatar inte

Lucy_: Åh, vi ska åka dit på lördag har jag bestämt Först en heldag på bröllopsmässa, sen åker vi hem och firar med god mat och gott vin på restaurangen där vi förlovade oss, och sen kanske det blir bio. Det sista får vi se hur det blir med
    Och så ska jag komma ihåg att köpa VK på torsdag då!

Haha, måste bara berätta.
    Lasse hade fått mail från snubben på Scania idag, han har sammanställt ett schema åt Lasse. Gissa vad han ska göra först?

LÄKARUNDERSÖKNING!

Snacka om seriöst

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare