• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

MrsNyberg2B: Det verkar ju faktiskt somen bra idé, att ha arkeologi-delen på sommaren. Jag kommer också fram till lärare efter många om och men. Samtidigt skulle jag vilja läsa medicin eller naturvetenskap. Mest bara för att läsa, men det går ju inte att tänka så heller. Det blir nog bra hursomhelst det här.

• MrsNyberg2B

Lucy - Ja, det blir väl det! Tids nog. Jag hoppas jag ska kunna tillgodoräkna mig någonting av det jag redan läst, det borde ju iaf gå, tycker jag! Kanske det bara blir några poäng, men några är bättre än inga.. Ska du göra högskoleprovet eller? Jag har gjort tidigare, men det har slutat gälla nu - så jag satsar på den 31/3. Får se hur det går, matte är min svagaste svaghet och när jag gjorde provet på hemsidan hade jag sex rätt, tänkte försöka anstränga mig och plugga på lite på just de delarna - det kan väl iaf inte bli sämre, tänker jag. Svenskan, engelskan och orden är ju mina starkare kort, så där är jag inte lika orolig.

• Maggies

MrsNyberg2B: Precis, bättre några poäng än inga. Japp, jag ska göra högskoleprovet. Jag hoppas på tredje gången gillt den här gången. Har alltså gjort det två gånger förut. Det jag förlorar mest på är ord-delen. Nästan så man borde sätta sig med en ordlista och plugga in en massa ord. Förkoppningsvis har jag kvar gymnasie-kunskapen så att det blir lätt att ta fram den när det gäller.

• Pumpkin

Nu är katterna uppe och springer, innebär det att jag borde städa då? Hmm... Nej, jag lägger det nog på hyllan ett tag till

Jag ska göra högskoleprovet om två veckor också, och det verkar som att jag och MrsNyberg har samma styrkor och svagheter. Gjorde ORD-delen nyss och satte 35 av 40, varav två ord var rena slarvfel. Så den delen, engelska och svenska oroar jag mig inte för. Men DTK och NOG alltså... Hmm... Ja, det brukar det vara värre med

• Maggies

DTK brukar inte heller vara så himla kul, men på nåt sätt så går det rätt bra för mig. NOG hade jag en massa slarvfel på förra gången, så nu tänker jag koncentrera mig ordentligt.

• Pumpkin

NOG funkar ibland för mig... Det gäller att komma in i rätt tänk liksom.

• Maggies

Jag har engelska-tenta två dagar innan högskoleprovet också. Känner att jag kommer att vara på topp.

• InaHjärtarAdam

idag har vi varit ute hos min svärmor och kollar på vad som kan bli VÅR TOMT! :D
    hon vill stycka av en bit av sin och ge till oss (eller sälja till ett väldigt bra pris)

• Pumpkin

Ina: Tufft! Var ligger den då?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare