• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

~Norrsken~: Mja, det vet jag inte. Det är ju det jag är intresserad av så det smartaste vore ju att läsa nåt sånt.

gica: Det kommer fler lägenheter, det gör det. Kanske hittar ni en som är ännu bättre.

Jag blir så irriterad på papper! Alltså, papperna till inbjudningskorten. Jag fick en del idag, men då var inte alla likadana. Saken är den att jag beställde ett prov från ett ställe (vitt linnestrukturerat papper/kartong) och sen tänkte jag beställa resten. Gjorde det, men det fanns inte nog papper där så då beställde jag från ett annat ställe också. Det första ställets papper hade inte lika mycket struktur som provpappret, men det andra ställets papper såg ut som provpappret. Nu beställde jag i alla fall lite fler papper från det andra stället och hoppas att strukturen är densamma. Gaah. Vilket tjorv. Man blir nog lite knäpp av det här ändå. Samtidigt vill man ju att det ska vara lite stil på det. Hursomhelst så lär allt ordna sig. Fästmannen skakar mest på huvudet åt mig, men det är väl så det ska vara. Skööönt att skriva av sig lite i alla fall.

• Maggies

~Norrsken~: Härligt att sluta tidigare!
    Personalvetare låter ju bra.

Ina: Skönt för dig också att sluta tidigare.

• Pumpkin

Sådär, då har man lämnat herrn på flygplatsen och varit förbi ICA och inhandlat nödvändigheter - Bärry, vindruvor och godis Så nu är det jag och katterna några dagar. Lugnt och skönt

Ina: Självklart kan jag inte hålla mig från att kolla boende Är ju helt beroende av Hemnet! Och ja, det finns en hel del fint. Kollar även längs järnvägen in mot Stockholm för att utvidga sökningen något.
    Jobb däremot verkar det inte finnas så mkt av i Södertälje, inte på ams.se i alla fall. Så det får jag väl också kolla in mot stan helt enkelt.

Snart_FruL: Skönt att det känns bättre, om än väldigt lite.
    Kul att du också varit inne på personalvetare, men tråkigt att du ångrar att du inte fortsatte på den linjen. För mig känns det verkligen helt rätt, jag har insett att jag är en sån människa som skulle passa att jobba med personal- och fackfrågor. Tror jag har ärvt det från mamma

Lucy_: Låter jobbigt det där med korten... Själv tänkte jag prova på att göra lite layouter för inbjudningarna i helgen, men med vanligt papper bara för att få igång inspirationen.

• Wicks

ugga vilkwb tråd (kollar antalet inläg). vem vad handlar den om?

• Pumpkin

Wicks: Va? Vad säger du?
    Den här tråden handlar om oss som gifter oss nästa år

• stjärngudinnan

Hejsan! Jag har bytt signatur, då en kollega som skall gifta sig nu i sommar berättade att hon är inne på BT. Så för säkerhet skull byter jag signatur.. Vill bara säga att jag mår lite bättre nu! Det kanske var meningen att vi inte skulle få den där lägenheten! Å eftersom vi var tvåa i kön på den här lägenheten får vi förhopningsvis snart fler erbjudanden, försöker tänka positivt Sen skall väl erkännas att det faktum att det är fredag, att vi ätit indisk mat och att en stor godisskål och film väntar, bättrade på humöret något! Plus att vi idag har sprungit på två stora ivory färgade paraplyer ifall det regnar på vår stora dag! Vi knep de två sista /fd "Gica"

• Pumpkin

stjärngudinnan: Skönt att du mår lite bättre i alla fall! Och ja, godis och allt det där andra har en tendens att bättra på humöret Själv sitter jag här i soffan med laptopen i knät, tvn framför mig och en stooor godispåse bredvid mig

• Maggies

~Norrsken~: Ja, det är ju lite irriterande, men ingen större grej egentligen.
    Kul att börja göra layouten lite. Hoppas du hittar inspirationen!

• Pumpkin

Lucy_: Det hoppas jag också!

Dött här ikväll, jag som har tråkigt

• Maggies

~Norrsken~: Det är faktiskt jättekul med alla trycksaker. Synd att man har för många idéer bara.
    Vad vill du prata om, jag är här ikväll! (en stund i alla fall)

stjärngudinnan: Låter ju som en bra dag ändå!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare