• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Anja 19 juli 2008

Vi (jag) har valt två toastmadames. Mina allra bästa vänner. De känner Daniel oxå mkt väl och en av dem var en gång hans allra bästa tjejkompis, även om hon idag bara umgås m mig ;) alltså inga sura miner eller nåt, det bara blev så.

De är båda fulla av idéer, pålitliga, roliga, ordningssamma och kommer att fixa och ordna dagen till den allra bästa. det är jag övertygad om. De var egentligen de enda kandidaterna till posten. De är framåt och kan prata och är roliga på helt olika sätt. Kompletterar varandra bra. :)

• Anja 19 juli 2008

Lucy, jaaa bröllpstänk är belöningen... jag sitter o väntar på posten, önskar den kunde komma nångång. Väntar ju otåligt på alla grejorna jag beställde till mina inbjudningskort, iiiihhh...

Vill hinna pilla lite med det innan jag hämtar barnen, men det lär väl inte bli så för klockan är redan över 12.

Men jag får kolla på annat istället :)

• Anja 19 juli 2008

Vidalila

Tack snälla, men nån supermamma är nog det sista jag känner mig som. Ibland undrar jag om jag blir anmäld t soc snart m tanke på hur det kan låta från vår lägenhet *asg*

Shit alltså, det är inte lätt på morgnarna vill jag lova. ;)

• Maggies

Anja74: Jag väntar också på en beställning. Från Panduro. Får den nog inte förrän efter helgen dock. Jaja, bättre sent än aldrig.

• Anja 19 juli 2008

Ja, jag väntar på beställningar från Magnolia, Panduro och sykompaniet :)

Någon av dem kunde väl ändå komma idag. Suck...

helst magnolia, det är där jag har beställt det mesta pappret och alla stämplar. Sen är det en massa smågrejor från sykompaniet, organzaband, dubbelhäftande tejp, silversnöre och lite annat smått och gott...

vill ha nuuu...

Någon som vet ett ställe på nätet där de säljer het vit, vanlig vellum???

Visst gör dom väl det på panduro? Där kallar dom det bara transparent papper förvisso, men visst är det väl samma sak?

:)

• Vidalila

hahaha lucy! nej den dog inte, jag skulle bara göra en macka ;) och sen såg jag till min fasa att anna nicole smith är död! jösses!!!!

• Snart_FruL

Angående val av toastmaster/toastmadame

Vi valde min bästa kompis, jag har känt henne sen jag var 5 år. Klart hon känner ju inte min m2b jätteväl. Men det gör väl förhoppningsvis de på hans sida som tänkt hålla tal. Plus att vi lär ju träffas mycket mer gemensamt nu inför bröllopet.

Anledningen varför vi valde henne, är att hon övats i att prata inför folk. Hon har ju gått scenskola i New York, sen är det en stor skillnad att agera och att prata. Men hon är i alla fall inte rädd för att stå i rampljuset. Sen är otroligt bra på att styra upp saker, och så är hon rolig. Tror hon kommer bli jättebra, henne litar jag så pass på att jag inte är orolig för ev spex på bröllopsdagen. Hon kommer se till att det inte blir nåt jag tycker är pinsamt.

Som tur var kommer vi ju ha ett litet bröllop, så jag tror inte att toastmadameuppdraget blir jättejobbigt. Vi har ju inte några högre krav...

Jag hoppas verkligen inte det blir det för hon ska vara min tärna också. Hon är som sagt den kompis jag känt längt och står närmast, kan inte tänka mig att dela stunden på salongen med någon annan än henne.

• Vidalila

anja

är det dyrt på magnolia? har de en katalog?

• Maggies

Det borde väl finnas på Panduro också, tycker de har väldigt mycket.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare