• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Maggies

Jaså.

Jag har blivit lite förkyld. Blä. Så i helgen blir det nog att ta det lugnt. Föhoppningsvis ska vi prata med mina föräldrar så jag får ringa och boka kyrkan på måndag. Jag mailade församlingen för en vecka sedan och nu fick jag svar. Även fast det är ett litet ställe så verkar det vara hårt tryck på vigslar. Hm, undrar vad det är för folk som ska gifta sig mer...

• InaHjärtarAdam

jag kollar också på greys anatomy! grät som en tok när denny dog... men tycker att det är bra att meredith och shepherd äntligen har vart på varandra igen;) det är ju dom som hör ihop!!
    kollar också på gilmore girs, fast inte lika fanatiskt som greys. eller desperate housewives för den delen, det bara äääälskar jag!!! har sett alla avsnitt.
    sen gillar jag också LOST, the 4400, my name is earl, CSI, criminal minds, osv osv.. inte konstigt att jag inte hinner nånting, jag måste ju se på TV hela tiden! :D

men jag har efter en lång tids beroende lyckats sluta kolla på OC. kan kolla lite ibland, men tycker av nån anledning att seth inte är lika snygg nu längre.. vet inte varför.. (kanske för att jag har adam att dregla över)

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    stackare som är förkyld.. krya på dej!

• Pumpkin

Ina: The 4400 var ju superbra i början, men sen har jag slutat kolla på det. Desperate Housewives har jag lessnat på, likaså OC. Men CSI som börjat med nya avsnitt är ju bara SÅÅÅ bra Sen är ju One Tree Hill en favorit, men även det har jag sett lååångt före Sverige

• Pumpkin

Lucy_: Har ni inte berättat för dina föräldrar än?

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    just det, glömde skriva one tree hill!

baaajs att jag missade just det avsnittet där dom gifte sig... det startades ju tillome en tråd här på BT om det!

• InaHjärtarAdam

nu måste jag springa iväg till skolan!
    jag har fått en stegräknare av mamma och i genomsnitt går jag 10 000 steg om dagen! det är rekommenderat att gå 10 000.
    men igår gick jag hela 12 000

• Snart så....

B & S: Ja håller med dig helt!!! Heroes är helt suveränt, X-men blandat med Arkiv X :D :D

Grays Anatomy tokgrät när Danny dog, varför kunde han inte fått leva och de gift sig??? Alla andra är ju så struliga så hade varit skönt med ETT lyckligt par.

Sen tittar vi på Battle Star Galactica, helt ok serie

• Maggies

InaHjärtarAdam: Tack.

~Norrsken~: Jo, eller i alla fall mamma. Det har ju inte varit bestämt helt och hållet förrän nu ungefär. Även om jag varit här ett tag. Men eftersom vi är förlovade så lär det ju inte komma som en chock i alla fall.

• Pumpkin

Lucy_: Ah, men jag tyckte jag uppfattade att ni hade berättat för föräldrarna om datumet i augusti? Jag kanske missuppfattade

Själv vet jag inte hur vi ska göra med berättandet. Vill ju egentligen berätta om datumet för både mamma och moster nu i helgen, men samtidigt så känns det så avlägset och som att jag skulle vilja ha nånting mer konkret (typ ort åtminstone) klart innan dom får veta... Berättade för tärnan igår i alla fall, kunde inte hålla mig

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare