• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Då kanske vi vet vart vi kommer befinna oss åtminstone

• Maggies

Precis. Kan vara en fördel.

• madlin

Spännande! Idag fick jag besked att ringarna vi beställt kommit till vårat postkontor :D :D

Eftersom paketet står på sambon så får vi vänta till imorgon o hämta ut de 4 ringarna. (han jobbar eftermiddag)

Nu sitter jag här o blir nervös över att de inte ser ut som vi beställt dom, eller att de inte passar :o Tänk om?!

• Maggies

madlin: Så roligt! Inget att vara nervös över, tror jag. Är de för små/stora så går det att fixa. Ser de inte ut som ni hade tänkt så borde ju det gå att ordna också.

• Pumpkin

madlin: Spännande med ringarna, kan tänka mig att det är svårt att ge sig till tåls

Jaha tjejer, då ska jag fara bort över helgen nu. Kommer naturligtvis kika in här nånting, men mamma kommer nog kräva att jag håller henne sällskap så mycket som det bara går Sen ska jag in till Sthlm också och snusa lite på lilla kusinen, som har hunnit bli 9 månader nu Ojoj vad tiden går!

Nä, nu ska jag packa det sista och sen ska jag åka och hämta upp fästmannen som ska köra mig till flygplatsen.

Kram på er tjejer!

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon alla brudar

NU VAKNADE JAG...

Efter en apjobbig natt där Alice hade ont i örat och varken jag eller Daniel sov, och jag hade panik eftersom min hemtenta ska vara inne imorgon och jag har haft barnen hemma, vilket gett mig endast EN DAG att plugga på, nämligen igår, så var det bara att traska iväg o lämna på dagis (alice öra gjorde inte ont på morgonen när hon väl sovit sen kl.4 ungefär).

jag testade att trycka utanpå och hon reagerade inte alls. Berättade på dagis så att de skulle vara extra uppmärksamma, men hon var helt som vanligt. Detta har hänt en gång tidigare när hon varit förkyld. Öronont i några timmar och sen, helt frisk! Skumt!

Iallafall så gick jag hem när jag lämnat barnen, insåg att jag var så äckligt trött att det inte var en chans att jag kunde läsa i några böcker, utan jag måste sova först.

Så nu vaknade jag, utvilad men konstigt yr och vimmelkantig (att sova på dagen är så underligt).

Så nu ska jag gå ohc hämta barnen.

Att se fram emot har jag en helt vaken natt av plugg och skrivande för att ha åtminstone NÅGOT att lämna in imorgon kl.15.

Tack å lov att det var kl.15 imorgon och inte kl.9 som det brukar vara.

Varför ska det alltid hända saker när det inte FÅR hända saker (typ när man har tentor och sådär)??? Någon som har ett bra svar på det, fniss...

:)

• Anja 19 juli 2008

Madlin

Ååååhhh vad spännande med ringarna... Är jättenyfiken på hur de ser ut!

Har ni beställt nya förlovningsringar oxå, eller varför fyra stycken? Ännu mer nyfiken, haha...

Har du förresten någon sida som man får titta på? Tror inte att jag gjort det iallafall... Isåfall kan du väl lägga in foto på ringarna sen, så att man får se dem :)

Om du vill alltså... :)

• Anja 19 juli 2008

Madlin

alltså förresten, måste ni verkligen vänta tills sambon kommer hem. Jag hade blivit GALEN. Kan du inte sticka till hans jobb å be honom skriva en fullmakt *asg*

Så gjorde jag en gång när vi hade beställt nåt, minns ej vad det var. Fast jag tvingade faktiskt Daniel att köra hem snabbt och hämta paketet, sååååå knäpp.

nu jobbar ju kankse inte din man så att han kan göra det. Daniel är murare och han hade lunch just då, så det var ju ok.

;)

Fattar att du tänker alla möjliga mardrömstankar om ringarna. Det gjorde jag m förlovningsringen. När jag öppnade asken och såg den, när Daniel överraskade mig så tänkte jag panikslaget, neeeej den ser för liten ut, shit den kommer inte passa...

(istället visade det sig att den var för stor ;) ) så nu kan jag inte ha den på och det kostar mig 700 kr att förminska den, för jag har gått ner i vikt oxå så nu är ringen 17 och mitt finger knappt 16 :D

Får väl ha den i ett halsband eller nåt. Liiiite trist m tanke på att det inte ens är två månader sen vi förlovade oss ;)

• Anja 19 juli 2008

Lucy

spännande att berätta för föräldrarna. :)

• madlin

Lucy_: Jo iofs, man är man nojig så är man! Vore skönt o slippa krångla med att fixa till dom ytterligare.

~Norrsken~: Så synd att sambon hann till jobbet innan jag fick lappen bara :( Ha de så skönt nu över helgen!!

Anja74: hihi, många frågor från dig!! :D Jo, vi beställde nya förlovningsringar också då vi vill matcha vigselringarna (ja jag då, sambon kommer bara ha vigselringen sen). Ingen sida tyvärr, men ska försöka mig på o fota dom sen!
    Nog är jag nyfiken som tusan, men jag försöker pyssla med annat här hemma ;) Sambon har inte tid att komma ifrån innan posten stänger, så himla synd! Men vi får hämta dom tillsammans imorgon o testa dom när vi har mer tid tillsammans. Trist o stressa ju!
    Osis med din förlovningsring!! :( Du får förminska den sen då när du stannat i vikt, helskotta det där. Drömt mardrömmar om att bara för vi beställer vigselringar nu så kommer mina fingrar bli tjockare och sambons smalare. (jag försöker gå upp lite i vikt, och sambon ner)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare