ingen möhippa
hejsan
Vet att man inte borde förvänta sig det men jag får ingen möhippa. Vet att min sambo får en svensexa och det gör mig lite ledsen. Nån annan som råkat ut för samma sak.
hejsan
Vet att man inte borde förvänta sig det men jag får ingen möhippa. Vet att min sambo får en svensexa och det gör mig lite ledsen. Nån annan som råkat ut för samma sak.
Ok det kanske låter lite otacksamt men jag fick verkligen den tråkigaste möhippan nånsin.
Gjorde allt jag inte ville göra och det var spa. Gick till ett spa fick masage sedan var vi och åt på en jätte äckligt ställe så jag åt inte maten och bara drack och trodde att vi skulle ut men nej vi sätter oss i bilden och tror att nu börjar det roliga jo visst jag var hemma kl 10 så roligt hade jag.
Hade sagt till min tärna att jag vill verkligen inte till spa och ville göra roliga saker men nej jag fick bara det.
Det kanske låter lite otacksamt men det var verkligen tråkigt.
Jag hade ryggskott och bröllopet bestämdes bara 7 veckor tidigare,mitt i semestertider, men mina svägerskor och vänner kom med ost, fruk och vin + biljetter till Ladys nightca 8 veckor senare och det blev så kul!Själv trodde jag att de skulle ta mig kvällen innan de verkligen kom och jag blev så snopen att det inte blev något. Snacka om långnäsa!
Sedan blev jag helblåst dagen efter och jag var jätte rädd att jag skulle få mer ont, men min granne tillika massör och nära vän var helt informerad om läget.
Jag gifter mig i hemlighet och hoppas på det sättet slippa mö/fruhippa. JAg borde egentligen gilla sånt, men jag vet hur mycker jobb det är med att planera möhippor och jag önskar att mina vänner slipper den bördan. Vill bara gifta mig för min skull och vara lycklig resten av livet
Här är en till som verkligen hoppas få slippa. Även jag gifter mig hemligt.
Jag kommer att anordna något själv hade jag tänkt mig. Har inte så många väninnor så jag tänkte bjuda med mina systrar, mamma, moster och min kusin på spa en hel dag där vi badar och blir ompysslade. Sen tänkte jag ha ett "kryddparty" hemma med vin och god mat som en bra avslutning.
här är en till som inte kommer bli hippad.
Min bästa vän sa till mig typ att " du blir väl inte ledssen om du inte får någon hippa va?" Vad skulle jag säga?
Men så klart skulle jag ville ha en!
Jag gifter mig nu på lördag men tänker fixa en hippa själv efter bröllopet och bjuda in kompisarna.
Jag fick ingen hippa och det gör mig lite ledsen när jag tänker på det.
Låt oss se till att alla får en hippa och att den är trevlig som den blivande bruden hade velat ha den. Inte en massa skämmigt på stan om hon inte gillar det, men något kan man hitta på med alla blivande brudar. En middag med tjejerna och en liten vinprovning, spa eller tangolektion är ju kul för nästan alla.
Jösses, vad kom detta med tango ifrån? Undrar just om jag när en önskan att lära mig det?!
Jag ville bara säga till er som tror ni inte kommer få någon möhippa att det är ganska vanligt att tärnrona/vännerna säger till bruden att det blir nog ingen möhippa.
Man luras ju av den anledningen att då blir bruden lite besviken så sen när hon får sin möhippa blir hon positivt överraskad.
Alla jag vet som gift sig och haft möhippa så har vännerna sagt: Tyvärr hinner vi inte göra någon möhippa för dig.
Kanske dumt att luras, men om era vänner säger så till er så kan ni vara säkra på att ni ska få en möhippa
Om man verkligen inte tänkt göra någon möhippa så säger man ingenting till bruden.
jag kommer nog inte få någon hippa jag heller.....dels för att min tärna kommer att vara hemma med liten bebis just då, och sen så känner ingen av mina vänninor någon av de andra....lite svårt att ordna ihop det då....jag tänkte nog ha en tjejmiddag efter bröllopet (som än så länge ligger lååååångt fram ) för då har de ju träffat varandra allihopa
Det första mina vänner sa efter att jag sagt att jag ska gifta mig var att "åhhh, vad kul, då blir det möhippa" sen sprang de iväg in på toaletten en lång stund och planerade. Så jag är rätt säker på att det blir en möhippa, det som oroar mig mest är vad de ska göra med mig, hihi...