ingen möhippa
hejsan
Vet att man inte borde förvänta sig det men jag får ingen möhippa. Vet att min sambo får en svensexa och det gör mig lite ledsen. Nån annan som råkat ut för samma sak.
hejsan
Vet att man inte borde förvänta sig det men jag får ingen möhippa. Vet att min sambo får en svensexa och det gör mig lite ledsen. Nån annan som råkat ut för samma sak.
när gifter du dig? hur kan du veta säkert att du inte får någon?
har du ingen som tar tag i det utan din vetskap så får du väl hinta dågon syster eller svägerska eller liknande om att det skulle vara kul...
Hoppas att du får en om du vill ha det!
tack för stödet men det är 3 v kvar och jo jag har hintat...
Var inte för säker på din sak! Jag trodde inte att jag skulle få en möhippa heller, då de flesta av mina tjejkompisar bor i min hemstad, men när jag var hemma senast (ganska många månader före bröllopet) så kidnappade de mig . jag blev verkligen totallurad!
Om du verkligen ÄR säker så ordna en mysig tjejkväll själv med kompisarna!
men då är det ju flera helger till! De vill ju självklart inte låtsas om något!
3 veckor kvar är ju gott om tid, tror det är rätt vanligt att ha det inom den tiden.
jag håller tummarna!
De kanske inte lyckats få ihop det så att alla har kunnat tidigare. Du hinner ju fortfarande få en innan bröllopet och annars kan du ju alltid få en fruhippa.
hur går jag tillväga om jag själv vill ordna nåt, typ en bridal shower? Kan man göra det, bjuda sina tjejkompisar på nåt. Hur lägger man upp en sån fest i såfall?
Jag blev kidnappad 2 veckor innan bröllopet, min man 3. Så det är nog inte ovanligt alls att lägga det så pass nära bröllopet.