ingen möhippa
hejsan
Vet att man inte borde förvänta sig det men jag får ingen möhippa. Vet att min sambo får en svensexa och det gör mig lite ledsen. Nån annan som råkat ut för samma sak.
hejsan
Vet att man inte borde förvänta sig det men jag får ingen möhippa. Vet att min sambo får en svensexa och det gör mig lite ledsen. Nån annan som råkat ut för samma sak.
komem rinte heller bli hippad=( e lite trist,,, e bara 10dagar kvar för min del,, har inet så mycket kompisar omkring mig o e mamma ledig med en 4mån liten dam så därför tror jag inte släkten gör nått,, liten besvikelse måste jag påstå,, kasnke skulel göra som du försöka ordna nått eget,,
Jag har många som ger en fruhippa istället när blivande bruden fortfarande ammar eller är gravid.
Jag kommer nog inte heller få någon möhippa.
Lite tråkigt faktiskt...
Jag gifter mig nu på fredag och jag kommer inte heller få någon möhippa... Jag tycker också det är trist. Men skit i det! Gift blir jag ju iaf och nu ska vi verkligen njuta av vårat härliga bröllop!!!!
Sarillo:
Härlig attityd! Så ska man tänka! =)
Jag fick en fruhippa!!! :)
Häng inte läpp, jag trodde inte heller jag skulle få nån möhippa, men fyra dagar innan bröllopet kidnappade de mig. Lugn lugn...
Ja det är ju lill-lördag idag t ex...
Jag var ÖVERTYGAD om att jag inte skulle bli hippad eftersom mina kompisar bor så spritt över hela landet. Därför blev jag extremt förvånad när de alla dök upp och hade ordnat hippa 2 veckor innan bröllopet(och lite skamsen för att jag ojat mig så för min blivande att jag inte skulle få någon...).
Min man norpade de veckan innan bröllopet, så är det 3 veckor kvar finns ju gott om tid för kidnappning!
Jag bor utomlands (men gifter mig hemma) och har valdigt utspridda kompisar sa jag ar ganska saker pa att jag inte kommer att ta en mohippa - och det gor mig faktiskt ingenting! Jag vet att mina kompisar tycker bra om mig men att de har fullt upp pa sina hall med karriar, barn etc och det viktigaste ar att de kommer pa brollopet och ar glada for min skull. Kanske nagra gar ihop och drar ut mig pa middag, det skulel racka bra for att gora mig overraskad och glad.
M2b nojer sig inte med nagot mindre an jattesvensexan med alla kompisar sa nu sitter jag dock har och koordinerar med bestman.....