Jag har aldrig varit henne missunsamm utan jag var först med o gratulera min vännina till ATT de skulle gifta sig!
Jag blev nog mest förvirrad över att hon innan kastat skit att vi köpt guldringar- räcker det inte med några 25kr ringar? de gör det minsann för henne sa hon.
Men alla har ju sin smak? ( o till den saken tillhör att vi inte har superdyra ringar utan mer medel ..) några veckor efetr kommer hon med vitguldringar o diamanter?
De är så dubbla budksap?
O jag är verkligen glad att hon ska få gifta sig! Men att hon inte ens kunde sagt det iförväg att "är det okej om vi bokar så nära inpå ert?" det hade varit HELT OK!
och det med att planera ihop, hade vart urskoj tycker jag, men eftersom de ska ha ett "gratis" bröllop i kommunhuset , de ska ju bara dit o ge henne en ring som hon säger o få de gjort", så tycker hon att jag överglänser när jag säger jag vill och ska gifta mig i kyrka och fest efteråt.
Likaså fattar hon inte hur vi kan lägga pengar på bröllopsnatten(hotell) tycker hon är onödigt för hon vill hellre sova hemma med släkten. och likaså bröllopsresa, fattar hon inte heller det är väl onödigt o åka iväg? vilket i mitt liv betyder massor för mig, men säger jag det tycker hon enbart jag ska glänsa.
det är allt detta som gör mig så ledsen ..
men nu har hon inte pratat med mig på ett par månader o jg vet inte vad jag har o säga henne?