• snart fru G

070622 midsommaraftons-brudar

Lägger upp en ny sida för oss som ska stå brud midsommarafton 2007.

Vill gärna dela tips och ideér med er andra och följa er resa fram till den stora dagen!

• Svar på tråden 070622 midsommaraftons-brudar
  • Jenny-Maria

Puffar på den frågan om hindersprövningen

• maj-07

idag har vi ordnat med våra ringar!! får dem i slutet på mars:)

• Jenny-Maria

Mysigt att få fixa med ringarna. Jag vill också fixa min ring. Hoppas att det händer snart.

• maj-07

hur mycket har ni ordnat klart?

• Jenny-Maria

KLänning, kyrka, lokal, tärna, bestman, brudnäbbar, brudgummens kläder, tärnans kläder, frisör, make up. Vi ska träffa fotografen i slutet av Mars. Och floristen snart hoppas jag. Inbjudningarna har varit ute sen januari. Prästen är klar.
    Vi ska sätta oss ner med cateringfirman och prata meny.

• midsommarbrud-07

vad ska ni ha för buketter?

• Jenny-Maria

Jag ska ha röda och vita rosor. Den ska hänga ner ungeför till knäna.

• jeli81

Jag ska ha röda rosor och vita kallor

• Jenny-Maria

Har du bokat din bukett redan? Jag har blivit tillsagd att det är för tidigt...

• jeli81

Nej min svägerskas vän ska göra den åt mig och hon fixar blommor där hon har kontakter så jag ska bara säga ordentligt hur jag vill ha det för henne innan den blir fixad. :D Men det är väl inte för tidigt, det är ju bara 3,5 månad kvar..

• Jenny-Maria

Ok då är jag med igen ;o) Jag håller med att det inte är för tidigt. Så jag hoppas att jag får berätta för våran florist hur jag vill ha buketten så att jag kan strycka det från min att göra lista....

• jeli81

Ja man vill ju ha det mesta klart i planeringen för ens egen skull! Du får tjata lite på henne :D

• Jenny-Maria

Jag ska ta och göra det. Idag kom vår godkända Hindersprövning tillbaka. Det känns kul.

• jeli81

Åh vad roligt, jag har inte skickat in vår än, den är underskriven och klar. Men måste kolla upp hur det blir med namnet och det om man vill åka utomlands direkt efter först.:D

• Jenny-Maria

Vi ska inte åka utomlands på bröllopsresa så för oss spelade det ingen roll. Jag ska byta till m2b´s efternamn. Just nu har jag 9 bokstäver i mitt efternamn och när vi är gifta kommer mitt efternamn ha 3 bokstäver. Det kommer att kännas lite konstigt när jag ska skriva på saker sen...;o)

Svar på tråden 070622 midsommaraftons-brudar