070622 midsommaraftons-brudar
Lägger upp en ny sida för oss som ska stå brud midsommarafton 2007.
Vill gärna dela tips och ideér med er andra och följa er resa fram till den stora dagen!
Lägger upp en ny sida för oss som ska stå brud midsommarafton 2007.
Vill gärna dela tips och ideér med er andra och följa er resa fram till den stora dagen!
Jo, det känns bra att mycket är klart. Det känns som det bara är småsaker kvar, men jag kan tänka mig att jag har glömt något stort...Men den dagen den sorgen ;o)Så på fredag är det bara 6 månader kvar. Tyckte nyss att jag hade gott om tid kvar, men så kom december.....
Haha, jag håller verkligen med om det, jag tänkte också som du och fick panik för en vecka sen när jag insåg att det inte alls var så lång tid som jag inbillat mig! :) Jag blev såglad i helgen också då jag hittade den ring jag ville ha över 2000 kr billigare på nätet :)
Vi har bokat kyrka och festlokal. Tillfrågat värdpar/toastmasters, folk till ansvar över mat, dekor och så vidare. Fixat präst.
Jag har tittat på klänning, och hittade en i fredags som jag verkligen vill ha. Vi har börjat kolla på vigselring. Och så är inbjudningskorten påbörjade.
Så det är på gång! Visst är det härligt att det snart bara är ett halvår kvar!!
Ja det är super härligt!!!
Vi ska ta tag i kläder till min kille och hans bestman efter nyår å så tänkte vi, ska även kolla upp fotograf, hoppas att det är nån som är ledig och så bara! :D
hur går det för alla brudar?
Nu har jag bokad klänningen till tärnan. Brudgummens kläder och också bokade. Jag har hittat klänning til Brudnäbben i en katalog så jag beställde den så ska jag se efter att den inte skär sig med tärnans klänning. Tärnans klänning är vinröd och brudnäbbens är vit med Hallonröda blommor. Vad tror ni??????
Och så har vi äntligen bokad prästen. Vi ska träffa fotografen i början av April. Sen hoppas jag att vi snart får till en träff med han som ska göra min bukett. Och så vill jag snart åka och beställa min ring. Det är ju bara 4 månader kvar.
När tänker ni skicka in Hindersprövningen????
Åh vad spännande, du har ju hunnit med riktig mycket!! Ska ringa kyrkan och höra vilken präst vi kommer få osv i veckan. Ja hindersprövningen ska jag nog skicka efter om ett tag, nån vecka eller några. Nu är ju 4 månaders tiden kirrad så nu kan vi beställa när som helst ju :D
Hej på er midsommarbrudar!
Ska också beställa hindersprövningen nu!
Sitter och funderar på vilken variant av vigsellöften man ska ha just nu...
och sen funderade jag på detta nu angående valsen...
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2127564.html
Vad tror ni om detta tro?
Jag har redan skrivit ut Hindersprövningen och även skrivit den och den till namnbytet. Så nu väntar jag bara att jag får klartecken fårn min M2b så att jag får skicka in den, men jag funderar på att skicka den nu den 1/3...
Nu har jag skrivit ut ansökan och försäkran om hindersprövning och anmälan om efternamn. Skickar man in dom samtidigt? För det står ju inget på pappret om när man vill ha efternamnet så att säga, el blir det automatiskt?