070622 midsommaraftons-brudar
Lägger upp en ny sida för oss som ska stå brud midsommarafton 2007.
Vill gärna dela tips och ideér med er andra och följa er resa fram till den stora dagen!
Lägger upp en ny sida för oss som ska stå brud midsommarafton 2007.
Vill gärna dela tips och ideér med er andra och följa er resa fram till den stora dagen!
Du skrev ju att du skulle fixa lite innan dina vänner kommer, missade det.... så tjata skit får vi göra en annan dag helt enkelt!
Har slagit in klappar halva eftermiddagen, gjorde jättefina paket för en gångsskull! Tillsammans med några gin och tonic och julmusik var det en väldigt skön eftermiddag!
Apropå bantning... tänkte också försöka gå ned några kilo innan bröllopet. Men kommer starta vara duktig först efter jul och nyår! Först ska jag trycka i mig julgodis och massa härlig mat!
Jag hade också tänkt ha blommor i håret, gärna en krans med tanke på dagen. Men när jag provade den här slöjan så vart jag helt såld! Får ha en massa ängsblommor som dekoration överallt istället.
Möhippa vet jag att jag kommer få ja, frågan är när och hur. Spännande! Vet att mina äldsta vänner hemifrån tidaholm planerar för den. Frågan är om de kommer bjuda mina "nya" vänner också, hoppas det, vill ju att alla ska vara med! Och de vet att jag absolut inte vill bli utdragen på stan för en massa galna upptåg, hatar sånt. Så jag tror det kommer bli en heldag med massa mys och festligheter men utan offentliga pinsamheter!
Tror du att du får nån hippa då?
Nu måste jag kolla in hur det går för bönderna! och sen blir det Top model här också. Blir en hemskans massa tv just nu för mig. Jag och min sambo har varit särbo detta halvåret och då blir det lätt så när man är själv på kvällarna. Han har jobbat i Malmö och jag här i växjö. Men nu kommer vi bo tillsammans igen efter nyår. Flyttar till malmö ordentligt båda två! Tjoho! ska bli så härligt! Älskar skåne och är väldigt trött på växjö efter fem år här.
Vet inte om jag borde veta det.... men vart bor ni föresten?
Hoppas du har en trevlig kväll med vänner och modeller!
kram
Tänkte om jag redan vet vart ni bor med tanke på er hemsida alltså... Kan kanske vara uppsala då?
Nu har jag addat dig och skriver till dig på msn :)
Vi kan ju fortsätta prata där?
Hej!
Jag ska gifta mih på midsommardagen, så jag platsar kanske inte riktigt in här... =). Men ändå, det e en dag senare, det e kul att läsa hur långt ni andra har kommit i planerande!
*lilla M* klart att du platsar här ändå!
Hur långt har du själv kommit med planerandet?
Hej!!
Vi gifter oss oxå på midsommarafton, det mesta är redan färdigplanerat och klart, nu är det bara väntan kvar..
Vi har oxå en sida annikaochmats.weddingannouncer.com/ gå gärna in o kika om du behöver lite inspiration!!
Hej vad trevligt med fler som ska gifta sig runt midsommar!! Välkomna!! Börjar ni bli lika nervösa som jag?
Vi ska också gifta oss på midsommarafton. I Skerike Kyrka i Västerås. Min klänning är köpt. Tärnan är tillfrågad. Min Syrra. Bestman är klar. Toastmaster är också klar. Näbbarna är klara. Det kommer att vara våra 2 barn och våra kompisars 2 barn. Frisören är bokad. Fotografen är bokad. Transport till frisören är klar och även transporten till och från kyrkan. Festlokalen är bokad. Min ring har jag hittad, men inte köpt ännu. Inbjudningskorten ska skickas ut innan 31/12-06 eftersom vi har gäster från Tyskland, Österrike och Finland. Placeringskorten är klara. Vi har gjort inbjudningskorten och placeringskorten själva. De blev jättefina.
Nu är det brudgummens kläder, näbbarns kläder och tärnas kläder kvar. Känner mig lite stressad över detta....men det löser sig säkert.
Jenny-Maria, du ska se att allt löser sig!! Det brukar det göra, ni har ju mycket klart så det är ju kanon!!