Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Draken81

Jo det finns massor bilder, i länksidan till höger.. men ja ja, sak samma..

Jag har alltid sagt borgerligt eftersom jag inte är kristen. För mig känns det inte äkta att göra det i kyrkan eftersom jag inte har tron.. men visst är det vackra lokaler och underbart romantiskt.. men jag känner inte för att stå o lova något inför gud.. eftersom det inte betyder något för mig.

Klänningen var riktigt läcker.. blir nog en riktigt killer i rött tror jag..

Förstår om du inte vill länka till ringen, vad är det för ring då? *nyfiken*

Njaee.. träning ligger väl inte på topp hos mig. Tycker alltid att jag borde men kommer inte till skott, orka! Behöver nog sluta röka först tror jag ;)

• Fru Cinderella

Dolphingirl

Fortfarande svårt.. vad trist.. inget som fallit er i smaken alltså?!

• Fru Cinderella

Vilka ställen har ni kollat på o ratat?

• Fru Cinderella

Skulle vi någonsin glömma dig Cia??? ;)

Doplhingirl

Hmm.. inte bra.. jo kaga är fint. Men säkerligen bokat.. men ni kan ju alltid ringa!

Finns det verkligen inte fler ställen man får ta med sig egen mat o dryck till?

• Fru Cinderella

Stort grattis cia!!!

Ja du hur bestämmer man det?? Svårt.. fast jag hade nog satsat på bröllop först. Med bebis blir det så mycket annat att pyssla med. Om man nu kunde välja

• Fru Cinderella

Draken81

Är du säker, har du testat?

• Fru Cinderella

ringsökaren

Jag hade nog gått runt o kollat på alla o sen jämnfört.. fast vi köpte över nätet... mycket billigare. Utifall du är ute efter att spara in pengar!

• Fru Cinderella

Aprikot

Jo har varit lite frestad av hans priser. Men föll så stenhårt för Oskars bilder så det får kosta lite extra...

• Fru Cinderella

Noomi

Det var ju jättetrist med lägenheten, vad är det för fel på den?

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)