Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
Noomi
Ah, lite kul när man har olika prioriteringar faktiskt ;)
Kul att någon mer är inne på den "grafiska" idén.. kan bli riktigt snyggt tror jag.
Noomi
Ah, lite kul när man har olika prioriteringar faktiskt ;)
Kul att någon mer är inne på den "grafiska" idén.. kan bli riktigt snyggt tror jag.
Nej nej, buketten lägger jag 90kr på så nej inget dyrt o tjaffsigt där.. absolut inte. Kommer bara ha rosor i min så jag tänkte torka min..
Aprikot
Mysko, jag fick en PDF-fil skickad till mig med hans priser den 1 december. Om du vill ge ut din e-mail så kan jag skicka den till dig. Någon av oss måste ju ha missuppfattat eller?
Har du träffat honom föressten eller vart i hans studio?
Noomi
Jag kommer ha tre stora rosor vilka kostar 30kr st.. har hittat dem underbart billigt hos en florist i Johannelund. Annars brukar ju de kosta hela 50kr, vart riktigt glad när jag såg deras priser
Aprikot
Skickat! Vad konstigt.. men du har inte träffat honom än eller?
Noomi
Ah det låter ju bra.. förstod för egen del dock att min bukett aldrig skulle bli någon dyr historia. Eftersom jag ska ha den så enkel..
Absolut inte..
Ja då.. vårt färgtema blir en form av GuldBeige, vinrött och en liten toutch svart..
Japp har både funderat klart och ska beställa dem efter nyår.. dessa blir det från kortdesign
groups.msn.com/LadyCecilia/inbjudan.msnw&PhotoID=814
Hur har ni det på trycksaksfonten då?
fonten? *skrattar* fronten menar jag så klart, trycksaksfronten!
Njaee.. texten är väl vi också lite kluriga på, men tror vi har fått ihop något bra..
Har suttit o försökt skriva ett begrippligt informationsblad i dagarna också, usch vad svårt det är o förklara allt så andra förstår vad man menar. Är väldigt duktig på att sväva ut i långa utlägg som egentligen bara kräver ett ord.. tada se jag gjorde det igen ;)