Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Aprikot

Jag var också inne på fotofolket. Men det verkade som sagt så stressade. De sa att de kunde "klämma" in oss vid halv tre.. fungerar inte alls för oss. Och vad är en halvtimma i fotoväg? Ingenting..

Hoppas verkligen på den där Oskar.. hmm.. konstigt att du inte kunde öppna filen. Har du acrobat reader?

• Fru Cinderella

själv försöker jag undvika mellandagarna.. för mycket folk och rean brukar ändå inte vara värt det :(

Men vi tänkte dock pallra oss in till Dressman och se om vi kan hitta någon snygg kostym på rea till bröllopet.. hoppas på det!

• Fru Cinderella

Aj.. det var kanske lite saftigt med 6000. Vi är ute efter en enkel kostym med en knapp bara.... hoppas på att det räcker med en 1500kr för det..

ja usch.. känner jag min mor rätt kommer hon säkerligen släpa med mig ut på julrean också.. usch fy o blä!

• Fru Cinderella

Jo mannen brukar faktiskt ha den rollen

Skönt o slippa o vara SpenderSpender i stället!

Oh london, låter kul. Har aldrig vart där :(

• Fru Cinderella

Kul.. har alltid drömt om o bo utomlands för det.. men jag är för feg tror jag. En riktigt hemkär kräfta..

• Fru Cinderella

Jo gäller det kärlek så kan man visserligen göra det knäppaste saker ;)

• Fru Cinderella

Hur känner du o Aprikot varandra? *nyfiken*

• Fru Cinderella

Aprikot
    Har skickat mailet igen, hoppas det funkar denna gång!

Konstigt att du loggas ut hela tiden, mysko.. Har jag aldrig vart med om.

Vi kommer inte heller ha sånger. Varken jag eller min sambo tycker det är vidare roligt.

• Fru Cinderella

God Jul o gott nytt år till dig med tina, o alla andra så klart

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)