Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
Aprikot
Ja man blir ju lite nervös, hoppas jag har rätt Ska träffa honom i mitten av januari, får diskutera närmre då.
Aprikot
Ja man blir ju lite nervös, hoppas jag har rätt Ska träffa honom i mitten av januari, får diskutera närmre då.
Lät som mycket roligare underhållning Noomi
Själv borde jag ta itu med disken, men det är mycket roligare att sitta här och fixa med bröllopshemsidan
Jo all vår info finns med där också. Gör den mest på skoj för att det är kul o ha en ;)
Jo då går framåt.. måste bara ut o fota festlokalen. Har "lånat" bilderna från deras hemsida så länge.
Bilderna på värdparet och oss ska också bytas ut. Har bara tagit slumpartade bilder från datorn så länge för att se hur det ska se ut.. tänkte fota på nyår när vi alla är uppklädda o fina
Ska lägga upp den på en vettig adress också sen i januari innan inbjudningskorten går ut..
adressen är i alla fall så länge hem.bredband.net/iaondafluff/OurDay
just ja.. gästboken måste korrigeras med. Hade jag glömt o lägga den inom den vita ramen så att menyn fortfarande ligger kvar..
Tack! Har skrivit den själv
Jo jag vet *suckar* Har nog korrekturläst fyra gånger vid det här laget *skrattar* Är några rundor kvar. Man missar alltid något..
Nja.. hade funderingar på engångskameror först. Men det blir en så stor utgift med framkallning och allt så vi struntar i det. Ska i stället dela ut CD-skivor som folk kan bränna på om de vill..
Du får gärna läsa igenom om du vill Fast inte i dag orkar inte korrigera nu.. det jobbiga är att allt är gjort i photoshop så jag måste öppna upp det programmet på min sega dator varje gång.. blir lite trött på det..
Jag vet, vill inte *Buääähhh*
Fast i eftermiddag blir det roligt. Då ska jag o sambon klämma in oss på rean o se om vi kan hitta en snygg kostym åt honom till bröllopet på Dressman. De har ju 50-70% rabbatt.. Det är inte lite! Hoppas de rear något snyggt bara ;)
Jo jag avskyr den där rean själv *ryser vid blotta tanken* Men kan vi spara 50% så okej, jag ger mig in bland de andra lejonen!
Jo man får väl det.. ska nog belöna mig själv med ett bad och ett glas rött i kväll! Är ju ledig också