OT - nej! Det får inte vara sant!
neeej! Säsongens sista desperate housewives ikväll!!! ÅÅH! Hur länge måste man vänta på nästa säsong då?
...och rubriken var kanske lite väl dramatisk ;)
neeej! Säsongens sista desperate housewives ikväll!!! ÅÅH! Hur länge måste man vänta på nästa säsong då?
...och rubriken var kanske lite väl dramatisk ;)
Jag tål inte Bree, hon är kul ibland när hon är sådär iskall men oftast stör jag mig bara på hennes homofobi, prydhet, goodie-goodie-stil och allmänna amerikanskhet. Gabrielle gillar jag inte heller, hon känns inte trovärdig alls.
Edie är underbart ond :D.
Vaaaa! Dröjer det ända till feb/mars tills det börjar igen???? Jag hoppades på Januari!!!
Tiima: vet inte helt hundra när det börjar. Men jag tyckte jag läste på kanal5.se att det kommer tillbaka i början av nästa år. Men det kanske kommer redan i januari. men jag minns från förra året att det började i februari slutet.
så här står det på deras hemsida:
När kommer Desperate Housewifes tillbaka? det slutade så spännande..
Det kommer tillbaka i vår. Missa inte Greys Anatomy på tisdagar 21:00.
så man kan ju tolka det som man vill :(
mmm... har precis betat av avsnitt 7 säsong 3 :D
brollop0701 - Nora! Lousy white trash skank!
här är en till som precis sett avsnitt 7. väntar på att hitta avsnitt 8. Men det går tydligen på söndagar i usa.. kollade precis upp det.
men den tar oanade vändningar :) kul är det iaf.
kram
någon som kollar på våra bästa år/days of our lives??? :d
Nån som vet när DH börjar igen?
Tiima
Går den serien Fortfarande??
Är det en massa repriser eller nya avsnitt?
***MuffinsTönt***
Det är nya avsnitt fortfarande. Vi ligger ju fyra år efter USA och det spelas fortfarande in nya avsnitt där! :D Jag vet inte om jag hade klarat mej utan VBÅ!!! :D :D