• ninjan

OT - nej! Det får inte vara sant!

neeej! Säsongens sista desperate housewives ikväll!!! ÅÅH! Hur länge måste man vänta på nästa säsong då?

...och rubriken var kanske lite väl dramatisk ;)

• Svar på tråden OT - nej! Det får inte vara sant!
  • ninjan

ugly betty... snyft! jag vill ju ha glammiga gabrielle, präktiga bree, knasiga susan, trötta lynette och slampiga edie!

• picachu

lite irriterande är det att femman delar säsongen på två eller nåt. kan de inte bara köra hela säsongen på en gång? Det känns som att de bara kört fem avsnitt under hösten :[

• ninjan

det känns som fem avsnitt..men det är faktiskt 11 i kväll :O

• NuÄrDetDags

Vet någon när delen i kväll går i repris...?
    Eftersom min m2b har stukat foten *överväger* jag att låta honom kolla på en Liverpool match men innan jag bestämmer mig måste jag veta att jag i alla fall kan se säsongslutet en annan dag.

• picachu

tror reprisen går i helgen...kollla femmans hemsida.

• NuÄrDetDags

Behövs inte längre, men tack ändå! Han kan se matchen på datorn så jag får ha tv:n.

• ninjan

shitttt! Bara det inte e carlos!!

• Swedie

Ugly Betty ROCKS! :D Jag bor i USA och här har den varit en STOR succé! Så härlig är den :D Betty är pinsamt underbar!

Och jaaaaag vet vad som händer i Desperate Housewives :D :D Jag tror vi är en säsong före här, men jag säger naturligtvis ingenting, vill inte förstöra för er :D

• Jozzylecter

Väldigt omtänksamt av dig, Swedie. Inte alla som tänker så långt(tänker på en tidigare tråd om samma ämne).

• Fru Cinderella

Jag vet hemskt... men vi har en timma kvar damer!

Svar på tråden OT - nej! Det får inte vara sant!