OT - nej! Det får inte vara sant!
neeej! Säsongens sista desperate housewives ikväll!!! ÅÅH! Hur länge måste man vänta på nästa säsong då?
...och rubriken var kanske lite väl dramatisk ;)
neeej! Säsongens sista desperate housewives ikväll!!! ÅÅH! Hur länge måste man vänta på nästa säsong då?
...och rubriken var kanske lite väl dramatisk ;)
nej för guds skull! Berätta inget! Och inte i nån annan tråd heller, man kan ju råka läsa i misstag! Skicka mail till de som vill veta!!!!!
Vilka tråkiga tisdagkvällar vi har framför oss...
Vem är er favoritkaraktär i Desperate?
Bara älskar att se den neurotiska, kontrollerande, hämmade hemmafrun Bree in action...
jag tycker bäst om gabrielle. Lyx har jag alltid gillat, och det är ju typ det hon står för :D
jag fullkommligt älskar bree! har ingen aning om varför men jag tycker hon är så faschinerande
Gillar också bree. Hon har en helt underbar karraktär. Man vet att man skulle hata henne i verkligheten men på TV är hon ren underhållning. När börjar nästa säsong?
ohh jag vill veta haha men ändå inte..jag älskar gabrielle..hon e såå underbart cool,snygg o allt!!
bree - isdrottningen!
Jag tror jag dör. När ska någon berätta när nästa ssäsong börjar?? Ah!
de är halvägs inne på säsong 3 i Amerikat. Man är bra lite sugen att tjuvkolla på hur det gick...:) Fast då skulle man inte ha kvar sitt tisdagsnöje nästa vår :(
Då blir det till att fjäska för pojkvännen igen då.