OT - nej! Det får inte vara sant!
neeej! Säsongens sista desperate housewives ikväll!!! ÅÅH! Hur länge måste man vänta på nästa säsong då?
...och rubriken var kanske lite väl dramatisk ;)
neeej! Säsongens sista desperate housewives ikväll!!! ÅÅH! Hur länge måste man vänta på nästa säsong då?
...och rubriken var kanske lite väl dramatisk ;)
ugly betty var inte så kul..iallafall inte än. Kanske när man sett några avsnitt. :( desperate housewives, kom tillbaka!!!!
Har inte kunnat hålla mig... har sett de 6 första avsnitten på nästa säsong... hehe... det blir bara bättre o bättre.
*Älskar kyliga Bree* :D
VAR ser man dem "nya" desperate housewife avsnitten? Var det säsong 2 som slutade förra veckan? *förvirrad*
Jag älskar Desperate Housewifes, men jag är ändå ganska nöjd över att ersättaren heter Grey´s Anatomy! McDreamy är ju underbar! Har ni sett reklampelarna på honom på stan? *dräggel*
TezzAmore
Han är ju verligen Go´! Jag gillar inte killar som itne rakat sig. Men jag kan inte låta bli att dreggla liite över dem affisherna. *fy skäms... ska ju dreggla över Min egen* :D
På gårdagens avsnitt var ju O'Mailley asgullig ju.
Ja, O´Malley är verkligen söt! Fast jag har hört att han också gillar pojkar, synd för oss tjejer! Haha! Fast åandra sidan, han är ju supergullig ändå! Men DR. Shepherd är nog min favvo ändå!
Muffinstönt: Det var säsong 2 som slutade förra veckan på kanal 5. Men eftersom usa ligger före oss så har do ju redan dargit igång säsong 3. många laddar nog ned avsnitten och kollar i förväg ;) Säsong 3 börjar i februari/mars i sverige.
jag gillar edie- hon är riktigt evil:[:D
Jag hatar den där nya dock!
picachu
Vilken nya menar du?
Själv ogillar jag starkt Ian som Susan träffat, vill ju att hon o Mike ska ha ihop det