• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victoria80

Hej alla!

Ganska ny här... Måste bara fråga; Har alla här gift sig? Är era män lika inne på att bli gravida som ni?

Jag vill jätte-gärna bli gravid men min blivande man tycker att vi ska vänta tills vi har gift oss!

Fast jag tog ut min spiral förra måndagen...hihihi...känner mig jätte-busig!
    Jag jobbar i en barnvagn och barnkammarinredningsbutik och får se magar och bebisar varje dag!!!! Jag blir så AVIS!!!!
    Vill oxå....

• sweetstreet

Victoria80

Välkomen till vår tråd!
    Jo min man är lika inne på det hela som jag.
    Men så är vi ju lite "äldre" också. Har inte alls velat haft barn tidigare, men nu när man verkligen vill så känns det som om det aldrig "vill sig".
    När ska ni gifta er? Snart? eller är det år kvar???

• Victoria80

Förresten, har ni provat att lägga en kudde under svanken och rumpan och ha benen upp i luften efter samlag?
    Det ska hjälpa sperman att gotta in sig...

Jag provade det inför första försöket att bli gravid och funkade direkt och fick världens finaste dotter 40 veckor senare!
    (Hon är 6 1/2 år idag...)

• sweetstreet

Tack för tipset!!! :)

• Victoria80

Hej sweetstreet!

Vi ska gifta oss 070707. Kyrka, präst, festlokal bokat!
    Men jag kan tänka mig att skjuta upp det om jag blir gravid, fast å andra sidan vill jag oxå gifta mig!!! Usch, jag vet inte. Hela min kropp skriker efter att bli gravid, det är nu över 4 år sedan...

Hur länge har ni försökt?

• sweetstreet

Victoria80

Jag slutade med piller redan i början av året men mensen kom inte igång förrän efter ett par månader. Och sedan försökte vi inte speciellt seriöst de första månaderna. Men från juni så försökte jag ha koll på ÄL lite och från augusti har vi försökt mer aktivt.

• sweetstreet

Victoria80
    Har du mer än 1 barn?????

Själv är det första gången, dvs har inga barn sedan tidigare. Så jg gissar att det är därför man är lite nojjig. För att man ju inte vet om man faktiskt KAN bli gravid.

• Eden-06

Hej Viktoria80: Håller med sweetstreet. Jobbar själv på första barnet och nojar över om jag (vi) kan få barn överhuvudtaget. Roligt med det planerade giftemålet. Är själv gift. Har varit tillsammans i 13 år.

• Victoria80

Ja,jag har två barn. En dotter på 6 1/2år och en son somär 4år.

Innan jag fick barn så var jag oxå orolig över att jag inte kunde bli gravid, jag tror det är allas tjejers rädsla.

Men som jag kan se det så brukar det alltid gå på något sätt...

Jag och min blivande man har bara varit tillsammans i 15 månader. Han friade efter bara 4 veckor. Super romantiskt!

Och, nej, han är tyvärr inte far till mina barn.

Jag är själv helt besatt av allt som heter sex, graviditeter, förlossningar, barn, amning m.m.
    Tycker det är super skönt med sex (är helt galen i det), super mysigt att vara gravid (trots foglossning...), super häftigt att föda barn (fast det känns som att klämma ut en melon)

Så jag tror vi kan ha mycket att prata om

• sweetstreet

Victoria80

Wow, det var ju bra. Med dina intressen lär du gilla vår tråd...! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???