• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Moppy!!!!

Håller alla fingrar och tår!!!
    Men det låter ju verkligen HOPPFULLT!!! .) Jag tror helt säkert det är en liten där inne!!!!!! :) :) :)

• sweetstreet

Men jag blir också knasig nu på att man inte kan lita på ÄLen...!!!

• Snart så....

sweetstreet: Nä nu känns det lite hopplöst faktiskt :(

• Bröllopstokiig

NI ÄR JU INTE KLOKA
    Fasen vad ni har skrivit, varit på extern möte och faktiskt jobbat lite idag, sen kommer man tillbaka och 80 inlägg extra sedan jag försvann!
    JESUS CRIST

• Snart så....

cicciL: hahaha...lite att läsa igen nu :D

• sweetstreet

Snart så,
    jag håller helt med dig. Nu har man ju försökt att lägga lite mer krut kring ÄL, vilket oftast resulterat i att man inte varit sådär supersugen veckan efter ÄL.... Men kasnke var denna strategi helt fel?!

• sweetstreet

Cicci!

Så här är det när helt grav-galna kvinnor snackar nojjor och byter 6-recept med varandra! :D

• Moppy

Det var lite komiskt när jag började rabbla ÄL datum & ÄL tester, BIM datum, gravsymptom etc för min gynekolog. Han började småskratta och sa - det är ingen matematisk formel det här.

Man tror ju att man är en liten expert, surfar runt på olika siter och tänker och räknar. I själva verket kan man ju inte påverka ett dyft vad gäller kroppen (fast man bra gärna vill ha den där lampan!)

• Snart så....

Sweetstreet: Blir bara mer och mer förvirrad, vad i hela friden ska man då med ÄL-testerna till??!! och varför är det så viktigt med 6 innan äl??
    Grrrraahhhhhh *surar*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???