• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Blivande fru - 2008

Som svar till Norrsken;
    Vi bor i lunden, göteborg och hade tänkt gifta oss i dessa trakter!
    Har varit och kollat på lite lokaler, och tyvärr måste jag säga så föll jag för Saltholmens Varmbadhus. Får nog fundera lite på det... Annars som kyrka ligger S:a Birgittas kapell högt på listan!
    Lycka till med bestämmande av ert bröllopsdatum!

• Pumpkin

Blivande fru - 2008
    Jag har också ett gott öga till S:t Birgittas kapell Blir det så att vi flyttar till Göteborg och lägger bröllopet där istället så står det kapellet högst upp på listan!

• Maggies

Det verkar inte ha varit så dött de senaste dagarna. Jag har totalmissat hur mycket som helst känns det som. Såg att ni hade bestämt datum (preliminärt?). Kul!

• gica

Nej då, jag är här.. Lite besviken på att den festlokal som vi hade tänkt oss har stängt på vårt datum, så vi får tänka om.. Å jag som trodde att vi var ute i god tid!!

• Pumpkin

Lucy_: Det datumet gäller bara om det blir vinterbröllop och finns än så länge bara i mitt huvud Jag ville ju oxå stå med datum i listan så jag skrev dit det helt enkelt

• Maggies

Många nya som har tillkommit. Roligt! Jag säger hej till er (har inte riktigt koll på er än )

drömbrud: Jag började just fundera vart du hade tagit vägen. Märkte att ni ändrat datum! Det är ju värsta snart ni gifter er ju!

• Pumpkin

gica
    Ja, jag såg det i er 5/7-tråd (man snokar ju lite ) Usch så trist, finns det ingen annan som lockar?

• Maggies

~Norrsken~: Aha, förstod väl nästan det. Jaa, visst vill man ha datum uppskrivet. Känns så mycket bättre att planera då. Och nu när det är nytt år så får man ju tillochmed säga att man ska gifta sig nästa år! Woho.

• Pumpkin

Lucy_
    Ja, visst är det tufft?! NÄSTA år gifter vi oss!

Måste bara komma på vilken årstid

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4