04 augusti 2007
Vi ska gifta oss om lite mindre ann 10 månader.. 04 augusti ar den stora dagen.!! Vem mer ska gifta sig då?? Hur långt har ni kommit med planering?
Augustibrud
Vi ska gifta oss om lite mindre ann 10 månader.. 04 augusti ar den stora dagen.!! Vem mer ska gifta sig då?? Hur långt har ni kommit med planering?
Augustibrud
Stefans fästmö-
tack för ditt svar och nej när känslorna strömmar är det inte lätt. Särskilt när man vill förklara att man inte vill vara husterisk bridezilla utan att verka vara en. Har börjat kolla lite bröllopsresa för att se vad det kan landa på men det är en djungel. Är så sugen på thailand men det verkar inte vara säsong då. Är det någon som vart i Thailan i augusti? är det regnperiod då? Något annat förslag på bröllopsresa där man kan få både billig shopping och vita stränder och paraplydrinkar? Någon som börjat kolla?
hysterisk ska det naturligtvis vara
har hört om folk som varit i thailand under augusti (eftersom vi planerade det själva först) och det är ju inte regnperiod i den bemärkelsen utan det är mer att det kommer en störtskur och sedan torkar det upp, så kommer det en till störtskur och så torkar det upp. Mer så tydligen... vi tänkte nog spara thailandsresan till nån vinter vi
FLICKOR
vart ska ni ta vägen på er bröllopsresa???
antagligen italien för våran del... har funderingar på detta hotell:
www.fritidsresor.se/Resorts/travel.aspx&cat=2|241&entry=33&dest=0&city=95&type=c&hotel=4070
Ja vi vill ju till västindien. cocbay gärna men vi får se. De va inte den billigaste resan. Vi ska önska oss vår resa så får vi se om vi kommer i väg dit.
Thailand är ju inte dumt de heller.
maljor
Jäte fint i Italien. vi va där förra året.(Rom)
snäckan80
Jag hade problem som alla andra med oengagerad karl som tyckte jag var sjuuukt tidigt ute (12mån)...
Men vi löste det till slut. Vi avsatte en hel lördag till att diskutera igenom bröllopet och vad vi ville och budget. Vi hade samma upplägg som en konferens med agenda o allt ;) Och tro det eller ej men det fungerade! Nu har vi plitat ned en tydlig "att göra" lista med ansvarsområden och deadlines som vi uppdaterar 2 ggr i månaden. Det är ju lite ospontant, men verkar va enda sättet...
får se om det blir nå bröllop i augusti för oss nu... verkar som att min syster tänker planera sitt bröllop 2 veckor före oss *ledsen*
maljor
varför ska hon planera sitt 2 veckor före er, verkar dumt om ni hade bestämt för att gifta er.?? :-s
jag vill åka till usa NY eller till australien, men australien är inte så varmt i augusti kanske blir en resa senare