• inezgj

04 augusti 2007

Vi ska gifta oss om lite mindre ann 10 månader.. 04 augusti ar den stora dagen.!! Vem mer ska gifta sig då?? Hur långt har ni kommit med planering?
    Augustibrud

• Svar på tråden 04 augusti 2007
  • Afrodite 4/8-07

Hej hej, vi gifter oss just 4e augusti nästa år.
    Finns lite fler trådar om 4e aug, men dom har en tendens att dö ut, vi e inte så många än, så det var ett tag sedan någon skrev.

• fru-07

Hej. Tillhör också skaran som gifter den 4/8 nästa år.
    Just nu håller vi på med inbjudningarna, vilket är ett lite större projekt än vad jag trodde. Vi har i allafall blivit klara med kyrka, festlokal,fotograf och musiken till festen. Det är skönt att få boka de olika sakerna och känna att den stora dagen närmar sig, trots att det är lång tid kvar.

• Sussili

Hej på er! Även jag hör till den skara som ska bli fru den 4 augusti 2007 (det var väl ett bra rim). Min sambo friade i fredags, den 13 oktober och idag, måndag den 16 oktober har jag bokat kyrka och festlokal. Har även frågat en präst som vi känner om han vill (och kan) viga oss, annars får vi ta någon som tjänstgör i kyrkan.

•  bruden från småland

hej vi ska oxå gifta oss 4 augusti..

• Stefans fästmö

Hej tjejer! Jag gifter mig oxå den 4 augusti. Det är lite svårt att hålla reda på alla trådar, finns några augustitrådar oxå...

Vi har bokat kyrka o lokal, frågat tärna, marskalk o toastcouple, bestämt trycksaker. SEn har vi börjat titat på kläder o ringar, funderar på musiken, har några cateringalternativ... Afrodite, såg att sist jag skrev i vår förra tråd hade jag just sammanställt cateringalternativen, tyvärr har jag inte kommit längre... :( Måste ta tag i det snart!! Det känns som att jag/vi har idéer om nästan allt, men inget är helt bestämt... Nu har jag gått o tänkt på det så länge, o så får jag aldrig tummen ur att boka nåt... På lördag är det bara 9 månder kvar för oss!! :D och ! ;)

• Tigerlinda

Hej hej!
    Vi ska också gifta oss den 4: augusti...Känns dock inte som vi har kommit lika långt i planeringen som många av er. Vi bokade kyrkan idag och skall kolla på en lokal på söndag. MEn det går undan när man väl tar tag i det hela...

• maljor

vi gifter oss oxå 4 augusti så om 4 månader ska inbjudningskorten ut

• Melleni (4/8-07)

ja som alla andra här så ska vi gifta oss då med.

• Melleni (4/8-07)

vi har bokat kyrka, solist, festlokal, transport, bröllopsnatten, hår och smink, live band, fotograf. Färgtema valt, klänning köpt, tärnor och best man valda även näbbar som kommer va två. en kille och en tjej. Toastmaster och madame är klara. gästlista klar, budget klar. inbjudningskort och vigsel program valda.

Svar på tråden 04 augusti 2007