• Diffy

Hur kommer ni att göra?

Med ekonomin? Sparar ni eller ska ni spara/ta lån eller bara ta ett lån?
    Vi har räknat med att bröllopet kommer gå på ungefär 30tusen och ska försöka spara det mesta och sen ta resten i lån? Hur tycker ni om det? Alltså kommer man ångra sig? eller? aa..:)

• Svar på tråden Hur kommer ni att göra?
  • maljor

vi ska ha buffé =)

det dyraste kommer bli alkoholen =/

har inte bestämt oss om vi ska ha en americanare eller åka häst och vagn...

sen har vi bokat en trubadur =)

• Diffy

Ahaa, jag vet till de stället vi ska hyra finns de stereo och hyra med så tar nog de allt för att försöka hålla nere kostnader ;) OM vi inet får killens bekant att spela med sitt band där :)
    Vi köpte whiskey och cognac(vet inte hur de stavas) i tyskland när vi va där sommras, så de är vinet och ölen kvar och läsk.
    Hur mkt kostar de för er att hyra trubadur?

• Diffy

Okej, hur länge kommer han spela då?
    har ni bokat och köpt det mesta? och vad rekomenderar du att man ska vänta me?

• maljor

jadu jag kommer inte ihåg men det är ganska länge...

ja typ allt är bokat men vi har en del kvar att köpa.... inbjudningskorten är det bra om det skrivs närmare när man ska skicka ut dem ifall nått händer på vägen, bordsplacering gör man när alla har svarat och ska den vara med i eventuella festprogram så skriver man ut dem dagen innan....

• Diffy

Verkar vara så många som pratar om program, vad är de för program? Ska man ha sånt? har aldrig varit på bröllop så har ingenstans å hämta ideér från...

• maljor

har ett vigselprogram och ett festprogram på mailen som jag fick skickat till mig förut av några andra här på bt... vill du att jag skickar dem till dig så du får se ungefär vad som kan vara med?

• Diffy

Tack så mycket :) ska spana in det nu...

Svar på tråden Hur kommer ni att göra?