Halmstadbrudar - del 6
Här samlas vi igen!
Kram,
Här samlas vi igen!
Kram,
Regnbågen på onsdag blir väl bra. Ska vi säga 16.30 - 17.00?
Ja vi kan ta det 17. Ska du Petronella vara där tidigare? För du åker väl inte hem mellan jobb o fika eller?
Jag kommer vid 16.30-17.
Tar alla med sig foton och sådant skoj??
Hallå!
Jag har ett par ärenden innan så jag behöver lite tid emellan, ska alltså inte åka hem. Måste köpa lite attiraljer inför bröllopet på lördag!
Jag har tyvärr inga kort att ta med för vi har inte framkallat dom än.... :-O Vi har dom bara i datorn än så länge.
Ses 17.00!
Jag kommer att vara på Regnbågen vid 17 ca, (lite med tanke på vädret, men jag kommer!!!)
Har inte hört något från Catharina ännu, men jag har mailat henne iaf!
Kram
Ja vi ses 17 på Regnbågen. Ska bli kul!
Hej!
Tack för igår! Det var jättemysigt att ses igen, och visst låg det ett lugn över oss allihop? :) Det är väl så när man har kommit ur planeringsbubblan och bara kan njuta av att vara fru! :)
Jag hoppas verkligen vi kan ses igen (kanske kan vi lura med Catharina då också)
Ha det så bra i kylan (-7,5 här i dag)
Kram,
Hej alla!
Hur har helgen varit?
Vi var ju på systerns bröllop i helgen och det var sååå fint! Det var jättekul att vara tärna och hela deras bröllop var så otroligt varmt och vänskapligt!
Talet vi höll var mycket uppskattat och det var riktigt roligt att hålla det med, var inte alls särskilt nervös. Återkommer snart med lite bilder.
Ha det bra alla!
Hej hej!
Ja det var trevligt att träffas!
Helgen har varit bra. Varit i Burseryd. Som vanligt är det fullt upp när man kommer dit, många att träffa.
Ha det gott!
Hej!
Frågar er som är erfarna brudar...
Har ni tips och ideer till band som kan spela på vårt bröllop? Vi ska ha festen på Heagårds skafferi ca 85 pers.
Också tacksam om ni har tips på fotograf, smink och frisör...
Kicki
Musik: Twins, Bosse Lundberg (maila mig om du vill ha tele nr)
a-k.is@home.se
fotograf: The weddingteam
www.weddingteam.loudguy.se/
Frisör och smink hade jag med mig hemifrån...lycka till!