6 oktober 2007
Ny tråd för alla som ska gifta sig detta datum! Vi verkar vara några stycken...
Ny tråd för alla som ska gifta sig detta datum! Vi verkar vara några stycken...
*knackar på försiktigt*
Är det bara från Stockholm man ska vara här i tråden eller hur var det tänkt? Undrar bara med tanke på att den är lagd i område Stockholm. Jag är ju skåning liksom Men bröllop blir det 071006 iaf!
Desperate2bewife
Jag har inte ens tänkt på att det stod Stockholm så det är nog helt ok hoppas jag! Är själv från Gbg.
Hur långt har ni kommit i planeringen?
Jämtlandstaus
Då kanske vår budget är rätt rimlig ändå. På den andra tråden verkade alla räkna med 50-80 000 även om de skulle få allt fixat och jag tyckte det lätt lite skumt. Vi har fått ett pris på ca 1300/pers för mat, servering, dricka till maten, kaffe och avec.
saffranin - jag tror att man kan göra av med hur mycket pengar som helst men det är nog inte orimligt.
Hej på er!! Hoppas det går bra med er o planeringarna=)har en liten fråga som jag tänkte ställa, har nämligen själv fastnat lite.Med tanke på vädret så e oktober lite svår, hur tänker ni?? vad ska ni ha för överdel över klänningen som jacka typ?? ska ni hyra en sån där vintercape?? Tror ni att den finns i fler färger en vit bara?? Har gör ni om det nu skulle regna massa den dagen? Försöker klara er med paraply?? Kom gjärna med tips tycker det e jätte svårt.
kram
jag lägger mig i er tråd lite.. sorry... gifte mig i lördags! alltså 1 år innan er... jag hade en axelbandslös klänning och en sjal (men tärnorna glömde den i bilen) jag frös lite, men fick då låna en jacka av fotografen lite då och då... snyggast utan ngt tycker jag...
Jag har faktiskt tänkt att ha långärmad klänning, och dessutom så ska jag ju gifta mig i norrland =) Men det är väl egentligen vid fotograferingen typ som man ska vara ute, och det är inte ens säkert att det går.
capera - du kanske får hänga här som "mentor"
har du några bilder? hade du nåt tema?
tackar! är gärna mentor :) här finns bilder www.elinns.blogg.se
Desperate2bewife
Välkomen in!
Det är bara att börja "snacka" (skriva)
Själv är jag från uppsala.
Så hur långt har ni kommit i er planering?
Heidi L
Om det nu skulle regna den dagen nästa år ska vi ha en stort paraply, vet dock inte om det måste vara vitt...
Iaf och sen har jag funderat på nån typ av kofta eller bolero att ha på mig på festen om det skulle bli kallt. Men inne i kyrkan så ska det vara med den till tänkta överdelen (typ en busie liknande sak)
P.s. sorry om jag stavat fel, väldigt tidigt på morgonen just nu...
Hej hej damer till datumet den 6 oktober 2007!
Jag bara undrar hur det går för er och eran planering så här långt?
Själv har jag mest pysslat med vår hemsida ( andieandricky.weddingannouncer.com )och lite andra tankar om bröllopet har jag haft efterosm jag köpt lite bröllopstidningar.