Arlington:
Tycker inte att någon har sagt att det var moraliskt fel av TS att känna på det viset, men vi ser problem eftersom så länge hennes man har normal sexlust kan det inte bli ett hälsosamt förhållande om en tvingar sig att "ställa upp" och den andre tvingas avstå.
Om ingen av er vill ha sex och är nöjda med det tror inte jag att någon annan har något att invända. Men eftersom du nu beskriver starka äckelkänslor bara på tanken av att ha sex, skulle nog de flesta tolka det som om du har djupliggande problem som kanske behöver tas om hand om. Känner du att det inte förhåller sig så och din man är glad och nöjd, så är väl allt super. Men, dessutom låter det lite neurotiskt att känna starkt obehag vid tanken på att pussa en vid flertal tillfällen tvättad bebis som en gång passerat ditt underliv. Även om du älskar barn eller inte tycker de är söta alls; det känns som om det handlar om äckel inför den egna kroppen, eller någon slags baktriefobi. Som om jag inte skulle kunna röra mitt ansikte eftersom mina händer veckor innan användes till att byta tampong med, och därmed rörde mitt underliv. Är det inget problem för dig (eller din framtida bebis) spelar det väl ingen roll, men det låter igen som om något annat problem finns i bakgrunden.
Problemet: Går det inte att inseminera hemma med hjälp av en plastmugg och något avlångt föremål i plast eller metall, som går att koka emellan försöken?
Lycka till med familjen.