• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • Fru The

Dalabrud-07:

Vi var inne på i mitten av mars, men det kanske är lite sent med tanke på semestrar. Så i början av mars kanske kan bli bra?

Hur gör ni andra?

• MissTess

Jag vill inte skicka för tidigt...

I stort sätt alla vet ju att vi ska gifta oss 7/7, dom som inte vet om att dom blir bjudna skickar vi save the date kort till nu med julkorten.

Så vi skickar nog ut dom i april och sätter osa typ mitten/slutet av maj.

• Fru The

maj är en bra månad för svar. Tror vi har funderat på 12 maj i alla fall. Men vill inte ge dem förlångt innan men inte heller förnära inpå med tanke på semestrar och så. Här körs inte med save-the-dates i alla fall..

• Hannahbejb

Vi kommer nog skicka i mars, mitten av mars ungefär. Och sista svarsdag i slutet på maj.

• förhoppningsis

Vi kommer vara tidiga, skickar ut våra i mitten av januari för att hinna innan folk bokar semestrar

• förhoppningsis

Värdpar för oss blir våra föräldrar

• Dalabrud-07

Månadsplanering?
    Tänkte kolla om det är någon mer än jag som har gjort eller ska göra en månadsplanering?
    Med det menar jag vad man ska göra vissa månader fram till bröllopet. Som t.ex. i januari ska vi prova m2b´s kläder och i april ska min klänning provas igen och mätas och sys in (förhoppningsvis).
    I så fall så kan vi ju hjälpa varandra så vi inte glömmer något!

• förhoppningsis

Dalabrud

jag använder BTs egna, den har allt jag behöver, nu har jag iof laggt till massa egna punkter i den oxå, men den går att båe ta bort å lägga till poster på, helt gratis!

• helenrik

The: Ytterby Kyrka, Kungälv, 15.00
    Dalabrud-07: St. Skedvi kyrka, 14.00
    Förhoppningsis: Boo Kyrka(nacka) 15.30
    irin: Elleholm kyrka (blekinge) kl 15.00
    Hannahbejb: Ödenäs kyrka (alingsås)
    MissTess: Rättviks Kyrka, kl 17.00
    Helenrik: Hässelby villastads kyrka, 15.00 (Stockholm)

• Dalabrud-07

Här var detdåligt med fart..... Håller alla på att planera julen istället för bröllop?

Svar på tråden Vår dag 070707... #4