• Neon

Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?

Hallåj,

Lite tråkigt är det när man inte kan "hålla på " så länge. Vet att killen kan avbryta när han känner att det är på gång, men när han känner det är det liksom försent. Bara kommer....
    Är riktigt frustrerad ibland, men man kan inte med att säga till då han vet om "problemet" själv och är ledsen för det. Har någon haft liknande erfarenheter?

• Svar på tråden Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?
  • pickolina

Är dålig på tider...har liksom aldrig kollat klockan men 5-15min tycker jag nog låter bra...för min del... Hellre flera gånger efter varandra än att hålla på LÄNGE... Huah...

• pickolina

Å kanske längre någon gång...med rätt person så kan man ju hitta på så himla mycket kul att fördriva tiden med! :D

• pickolina

Men jag har träffat ganska många killar som behöver penetrering, r*nk och sug i all evighet för att komma.... :( Inte min grej alls.... OK, jag älskar det...men det blir ganska tradigt att bara göra det hur länge som helst....

• Buslinna

m+p,
    "Skavet" avhjälps tyvärr inte med glidmedel i vårt fall.

pickolina,
    Jo, leksaker är roliga. :D Har köpt en kanin, men inte hunnit testa den (varit på semester hos föräldrar). Nästan lite pinsamt. :) Jag skulle så gärna hitta en grym g-punktsleksak - jag kommer liksom inte åt den på något bra sätt själv, så jag har inte listat ut exakt hur den funkar än och pojkvännen får kramp i händerna efter allt för lång tids utforskande. :D Frustrerande ...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • pickolina

Buslinna - Jag har kommit åt den när jag sm*kt mig själv men då ligger man väldigt obekvämt.. *s* Har ni testat "kom hit"-röreslen??? Min kanin kommer åt jätte skönt när den r*terar..blir suuuperskönt när man anv både den och v*bratorn... WEEEEEEE!!!! :D Men jag har aldrig lyckats komma av bara g-p*nktsst*mulering.. Men det gör ju tydligen bara 30% av alla kvinnor så... Hoppas du kommer gilla din kanin, jag fullkomligen ÄLSKAR min! :D Inte från början dock...

• pickolina

AHHH, äntligen lyckades jag lura filtret... hehe... Bra att anv alt+C/alt+V ibland.... :D Slippa skriva om allt, bara sätta dit en massa stjärnor... *fnis*

• pickolina

NÄÄÄÄÄÄ, ctrl+C och ctrl+V så klart... hehe...

• Buslinna

Haha, jag kommer väl hamna i det där filtret själv snart eftersom jag inte riktigt vet vad det reagerar på... :)

Ja, "kom hit" är en STOR favorit. :D Med tanke på hur otroligt skönt det är så borde man ju kunna komma så, tycker jag... Å andra sidan är jag just i dag lite småöm efter idogt prövande igårkväll. För att inte tala om sambon som har träningsvärk i båda händerna. :D

När jag provar själv kan jag komma åt litegrann, men inte alls på samma sätt som sambon, tyvärr. Hoppas att kaninen funkar! Köpte en liknande modell, med böjd topp... Men den var tyvärr alldeles för hård och snäv i vinkeln, så själva kaninen var riktigt obekväm. :( Synd, för den var skön i övrigt.

• pickolina

Buslinna - Jag tyckte att den var obekväm och alldeles för hårdhänt från början så ett bra tag lät jag den vara som en vanlig d*ldo och anv kl*torisst*mulatorn bara... Men efter ett tag började jag anv den funktionen oxå och nu tycker jag den är grym, men inte alltid..ibland anv jag den och ibland inte... Hur som helst så har jag testat att bara köra den, i evighet, för att testa om jag kan komma av bara den....det är såååå skönt men går bara inte....men hjälp av v*bratorn går det dock utan några som helst problem... Så, antingen lär jag mig med tiden eller så är jag en av dem som inte kan... :(

• pickolina

Buslinna - Hoppas din nya kommer kännas bättre... :) Jag köpte en dyr sak, vattentät och grejer...men ojojoj vad den var värd pengarna... *fniss*

• pickolina

Buslinna - Ett tips är att anv uppladdningsbara batterier. GP tex... Den blir mycket starkare och batterierna håller längre. När jag i panik anv vanliga batterier så är den seg och tar slut jätte snabbt... :( Värdelöst!

• Buslinna

Ja, det där med batterier är faktiskt också en stor anledning till varför jag inte provat den ännu. Måste köpa fler uppladdningsbara! Vi har några stycken, men de används till tangentbord, mus etc. Ska definitivt ha uppladdningsbara dock - vill inte känna mig som en miljöbov när jag leker. :)

Jag tror på kaninmodellen, så om just det här exemplaret inte funkar så skaffar jag nog en ny. Det finns ju så många varianter... Min förra hade blinkande lampor också (det var INTE därför jag köpte den) och jag kunde inte komma över hur de kommit på den tanken!

Hoppas på g-punkten, men man kan ju inte hålla på hur länge som helst heller - är fortfarande lite öm.

• pickolina

Buslinna - Haha... Blinkande lampor, kan se det framför mig... :D Jag hoppas oxå på G-punkten och tänker inte heller ge upp i första taget. Vi får la hoppas att vi lyckas till slut. *fniss*

• pumpa

Har inte läst hela tråden. Men det är ju faktiskt en svår konst att kontrollera sin utlösning. Många års träning ligger bakom det sätt jag kntrollerar den på. Sen är ju vissa ställningar mer stimulerande än andra. EX: missionären har jag inga svårigheter med att kontrollera mig så länge som behövs. Bakifrån är tyvärr väldigt stimulernade för strängen bakom ollonet och nästan omöjlig att få kontroll på. Där måste tankebanorna kontrolleras grovt. (tänka på jobbet, saldo på kontot mm). Ett annat sätt är att man tar och tömmer sig själv på f.m så är man inte lika skarpladdad till kvällen.

Sen är ju frågan också när man SKA komma; samtidigt eller den ene före den andre? Vi körde länge samtidigt men har övergett det för att istället kunna GE varandra lite mer -Kommer man samtidigt blir saker lite mer tumultartade.

Om man kommer efter bara 1-2 juck kan det också bero på hur länge sedan ni hade 5+1 sist. Men din kille borde kunna bättre än så. Tror att det bästa för honom är att sätta sig ner med några nakenbilder på dig och ta fram näven och öva start och landning

Lycka till

• m+p

pumpa
    Helt under bar inställning! Jag tycker inte man behöver komma samtidigt... Det blir som det blir, det är ju hårligt vilket som.. Jag tror oxå på att öva är det bästa.... Själv!!! Utan press på prestation.

Svar på tråden Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?