• Neon

Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?

Hallåj,

Lite tråkigt är det när man inte kan "hålla på " så länge. Vet att killen kan avbryta när han känner att det är på gång, men när han känner det är det liksom försent. Bara kommer....
    Är riktigt frustrerad ibland, men man kan inte med att säga till då han vet om "problemet" själv och är ledsen för det. Har någon haft liknande erfarenheter?

• Svar på tråden Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?
  • pickolina

Buslinna

Vilken jobbig situation! Hmm, jag ska nog inte klaga då för jag har aldrig stött på några egentliga problem åt något håll... Hoppas ni hittar en lösning. Å TS oxå så klart...

• pickolina

Buslinna

Fast jag måste ändå berömma din kille, som verkar vara man nog att erkänna problemet och vara villig att göra något åt saken då det är ett så känsligt ämne.

• Buslinna

Ja, vi pratar utan problem om saken och båda vill hitta en lösning. :) Visst är det ett känsligt ämne, så jag har tur att han är den han är och inte är rädd för att diskutera det. :) Ingen av oss tycker att han är mindre man för det, men visst tär det när jag inte hinner/kan komma och han ibland på grund av problem och skav inte heller riktigt kan njuta.

Allt är ju härligt utöver det, men det överskuggar ju på samma gång det mesta när det krånglar.

Jag hoppas att vi får bra hjälp på rfsu-kliniken när vi väl hinner ta oss dit!

• Lena+Mattias=sant

Om det inte funkar med att han får komma innan, hur funkar det om du får det?

• Meddelande borttaget
  • Neon

Buslinna....

Herregud, vi har det precis likadant! Jag trodde i början av vårt förhållande att man kunde försöka igen efter en halvtimma eller så. Men...nä, där är det stopp. Som sagt han är ju redan tillfredsställd. Och samma om man håller på längre nångång så är man hela tiden stressad och kan inte koppla av. En ond cirkel alltihop. Har aldrig haft detta "problemet" med någon annan, så det stör mig faktiskt ganska mycket, kan inte hjälpa det. Och min kille kan inte heller hjälpa det. Så vad gör man? Är lite avis på sådana som kan göra det flera gånger per natt osv. Vi kan göra det två gånger per dag om det är morgon och kväll. På kvällen hoppas man att det kanske inte går lika fort eftersom det gick för honom på morgonen. Men det hjälps inte. Hm....inte lätt...men det är väl som det är antar jag, eller? Tusen tack alla för era svar.
    Kram

• JeckaH

Vi har haft ett liknande problem, men löste det med att låta mig komma innan eller efter penetration. Ser inte alls det som något bekymmer längre. Finns bra leksaker att komplettera med också om man gillar sånt :).

• tjollan

Man kan ju se det positiva med det hela och så. Han tänder ju på dig på alal cylindrar!

• picachu

alal cylindrar? Anal cylindrar? Snuskit!
    F'låt, men det såg så konstigt ut, hehe!

Nä, jag tror också på träna k*ken som Pickolina var inne på - såg också det där programmet. Snubben fick hänga en handuk på snoppen och lyfta den några ggr a några ggr per dag. Det gav tydligen resultat!

• Buslinna

Neon,
    *kramar* Vi får ge våra respektive en varsin handduk och berätta hur de ska öva varje dag. :D Så får vi utvärdera resultatet tillsammans. Kanske någon av dem klarar av ett badlakan inom en snar framtid? :D

Visst kan man träna upp det, men problemet för oss är inte bara att han kommer "för fort" utan som sagt även skavet och potensen. När vi löst de problemen så kan vi förhoppningsvis avnjuta resultatet efter handduksträningen (suveränt tips, för övrigt - det avsnittet måste jag ha missat). hihi

Om det är någon som har tips på riktigt bra leksaker så tas det tacksamt emot. :) Det är ju en riktigt dyr djungel att ta sig igenom på måfå.

Svar på tråden Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?