• Neon

Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?

Hallåj,

Lite tråkigt är det när man inte kan "hålla på " så länge. Vet att killen kan avbryta när han känner att det är på gång, men när han känner det är det liksom försent. Bara kommer....
    Är riktigt frustrerad ibland, men man kan inte med att säga till då han vet om "problemet" själv och är ledsen för det. Har någon haft liknande erfarenheter?

• Svar på tråden Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?
  • pickolina

picachu --- Skratt.. Så var det ja! Jag tänke skriva att de anv en handduk men kom sedan på mig själv med att fundera på om det verkligen varit så eller om jag "drömt"... *s*

Gällande att komma så kan jag säga så här. Jag klarar inte av att komma av själva s*mlaget så för mig har det alltid varit före, under eller efter med hjälp av andra saker...orals*x eller leksaker.

Buslinna --- Leksaker är svårt och väldigt individuellt. Många verkar älska "laya spot" men jag tyckte den var helt värdelös. Samma sak med "fjärilen". Mina favoriter är "pocket rocket" och "kaninen". Kaninen e ju oslagbar!!! :D Eller att tex killen anv en vanlig dildo medan han slickar osv. De mjuka som är anatomsikt formade är mycket skönare än de hårda som tex kan vara i metall... Tycker jag i alla fall.

Det finns ju så mycket leksaker... *hihi* LOVE, LOVE, LOVE!!!!!! :D

• m+p

Är det jätte viktigt att man kommer samtidigt och under penetrering? Jag kan lika gärna komma före eller efter... Mot skav finns bästa glidmedlet på apoteket... Med något värmande namn... Suveränt att använda överallt. Jag tror att det största problemet är att man låser sig (båda).Man blir så rädd att det ska bli sådär igen.. Och då blir det ju det! Och då är det ju svårt att ändra säg. Förstår att det måste vara jätte frustrerande! Kämpa på!!!

• tjollan

Men usch för att jag stavade fel så betyder det inget "porrigt"! Alla ska ordet vara är inte det ganska logiskt??

• picachu

Tjollan, det är väl inget att göra en röd gubbe för? jag tyckte felstavningen såg kul ut och inget annat...

• tjollan

Röd grön eller gul.. Jag är inte så himmla internet hajj sorry om du tog åt dig

• MK Nilla

Mitt ex var sådan.. Mitt "problem" (om det är ett sådant) är att jag nästan bara kan komma om jag rider. Och det måste jag göra en liten stund.. Bara det att när jag var ovanpå honom så kunde det gå ca 1-2 "juck" så kom han! Och det var inte mycket bättre med de andra ställningarna heller.. Det gjorde mig mer och mer frustrerad ju längre det gick, och det mest irriterande var att han efter en tid inte ens försökte dröja. Inte heller efter han kommit brydde han sig om att tillfredställa mig utan yttrade bara något i stil med "oj det gick visst lite fort".

Men har man en bra kommunikation och bryr sig om varandra så löser det sig med tiden.

• pickolina

MK Nilla
    1-2 juck??? OJ, det var illa det...

• MK Nilla

Ja, fatta att jag var förtvivlad!

• pickolina

Ja det var kanske lite väl... Har träffat killar som har suuuperlätt att komma men inte så...och de har alltid kunnat hålla sig genom att man lugnar sig i några sekunder... Som jag skrev till dig i den andra tråden (hihi) så tycker jag att det är perfekt. Då kan man ta en snabbis om man vill eller hålla på längre...och när man är nöjd så kan man få dem att komma utan problem... *s* Killar som tar längre tid på sig tråkar ut mig...jag blir torr och helt av.... En kille som kommer lite snabbare kan få hur mycket sex han vill men en kille som tar tid på sig vill jag inte jätte gärna ha sex med om jag ska vara helt ärlig... :(

• Lena+Mattias=sant

Min kille kommer på 2-5min (om han inte redan har kommit). 4-5min tycker jag är lagom...

Svar på tråden Går för fort för killen, hur ska man göra egentligen?