• gullefjun

för oss som väntar på förlovning

jag är redo ,men absolut inte stressad för att vi inte är förlovade. har funderat på att göra en kärleksbok med ett slut där det står om han vill vara med mig + att jag då tar fram ringar i plast eller riktiga --- vad vet jag.

men ändå e jag osäker på om jag skall låta han ta initiativet då han har sagt att vi åtminstonne skall bo ihop ordetligt först..

hur har du det ??

• Svar på tråden för oss som väntar på förlovning
  • Maggies

Mithril

Jag tror jag vet gravyren, vi tittade lite på det också tillsammans. Har ni bestämt allt kring ringen tillsammans eller får han några egna uppdrag?

Vad kul!

• MrsNorell2b

Vi har bestämt all tillsammans utom datumet som får stå för honom. Har ingen aning om det..

• Maggies

Spännande!

Nä, nu måste jag sluta sitta här och slösa tid. Adjö ladies!

• Thezz

Vi har oxå varit och kollat på ringar och vi vet vilka det ska bli. Dock vet vi inte när förlovningen blir av :(
    Antar att det blir först nästa sommar. Men, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :)

• Lucia05

Prova att bo ihop ett tag först och vänta med det där med 'kärleksboken'. ;)

• MrsNorell2b

Thezz

Vad roligt... fast den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge! Så känns det för mig iaf.

• Maggies

Jag lånar tråden lite...
    Hur känner ni för att inte ha bott ihop innan förlovning?

• MrsNorell2b

Vi har inte varit tillsammans särskilt länge men hunnit bo med varandra temporärt över sommaren (då jag inte haft någon lägenhet). Jag tycker inte att sånt spelar någon roll. Beror ju alldeles på vilken uppfattning man har själv. En av mina kompisar gifte sig nyss. Hon är kristen och jag vet inte om hon och hennes kille ens har sovit i samma rum innan vigseln..

• silvera

Jag väntar fortfarande pá ett frieri, vi har varit ihop i snart 5 ár...
    Jag föreslog i gár att vi kanske kunde förlova oss den 15 november (=5-ársdagen), och det verkade gá bra...

Vi ska ju ändá gifta oss den 16 december i ár...

• eve-lina

En till som väntar på förlovningen.....träffades för 7år sedan, hade ett avbrott på ca. 2år i början men nu är vi sedan länge tillsammans igen!

Har redan valt ringarna, så nu återstår frågan om när och hur....min sambo vill ta saken i egna händer och arrangera så jag får tålmodigt vänta. Just nu är det ekonomin som inte håller...

men jag kan vänta i evigheter på den mannen

Svar på tråden för oss som väntar på förlovning