• drömbrud

Herbalife!

Hej!

Jag funderar på att köpa herbalife för att kunna gå ner några kion för att nå ett bra BMI. Har kontakt med en coatch som verkar jätte trevlig och ärlig

Jag vil inte höra några kommentarer om rätt kostcirkel och sånt. Jag vet hur det ska vara, men det funkar inte för alla personer.

Det jag vill höra är ER som har erfarenheter av Herbalifes produkter, och ER som håller på att kämpa mot vikten.

Tack och hej!

• Svar på tråden Herbalife!
  • martinibruden

När ska ni gifta er? Bara nyfiken!

• martinibruden

Tyvärr så har jag inte blivit friad till än ..men vi har pratat om 070707 men jag är lite tveksam då bröllop kräver planering och jag vill njuta av att bara vara förlovad..men men den som lever får se,.

• drömbrud

Haha precis.. den som lever får se... Vi har inte heller förlovat oss... Men har ändå valt datum på vigsel... Vi vill förlova oss ca 1 år innan vigsel.. Därför väntar förlovningen...

• martinibruden

jaha då fattar jag :)

Jag vill inte fria själv..vill att min rosa flickdröm skall förverkligas därför gör jag inte jobbet själv.

Då har du ju gott om tid att bli smal och snygg till brölloppet!!! Jag vill inte gå ner i vikt direkt men vill hålla formen och bli piggare, det ska man kunna uppnå med Herbalife enligt coachen.

• drömbrud

Prcis, jag har inte heller nå brottom. Tar den tid det tar.
    Känns så bra för att jag liksom.. Hur ska man förklara..
    Jag anstränger mig ite såmycket. Liksom lagar mat man inte har någon koll på vad man håller på med eller sitter hungrig hela dagarna. Det är väldigt skönt..

• martinibruden

Herbalife har tydligen kosmetik också.

• drömbrud

Japp!

Har använt eras huslotion och shampoo och balsam..
    Men jag vet inte om de är bra eller inte.. Som vanliga..:P

• martinibruden

hallå, har varit på ett möte ikväll med herbalife. Finns du kvar du och jag??????

• martinibruden

Jag&Du menade jag inte du och jag

• drömbrud

Hej!

Gick det bra då?

Jag finns kvar

• martinibruden

jo jag är helt klart intresserad av att prova iallafall. kan passa mitt stressade liv :)

Hur går det för dig? du har hållit på ett tag nu va?

• martinibruden

jag har börjat nu!
    Jag har svårt för att få i mig 2 shaker om dan. Tar en till frukost men sen e jag liksom inte sugen på en till lunch utan vill ha mat. Hur går det för dej?

• drömbrud

Hej! long time no seen...

Har bytt namn...

jag ahr slutat med herbalife, ska snart börja med en renkur cambridge.
    Jag gick ner mina 7 kilo med herbalife sedan lessna jag.
    Jag åt en shake til frukost sen vanligmat till lunch och sedan middags shake. Lite mer varierat. Man bestämmer själv vilket mål man byter ut.. Och så gjorde jag..

Lycka till!

• martinibruden

ja ha vad synd då. Varför lessna du? Va de inge goda?

• drömbrud

Jo då de var goda. Blandade med massa bär som gjorde dem riktigt goda. Vaniljshaken blandade jag med lite kanel och de smakade JUL!
    Jag tappade motivationen bara.. Inget fel på produkterna..

Svar på tråden Herbalife!