• drömbrud

Herbalife!

Hej!

Jag funderar på att köpa herbalife för att kunna gå ner några kion för att nå ett bra BMI. Har kontakt med en coatch som verkar jätte trevlig och ärlig

Jag vil inte höra några kommentarer om rätt kostcirkel och sånt. Jag vet hur det ska vara, men det funkar inte för alla personer.

Det jag vill höra är ER som har erfarenheter av Herbalifes produkter, och ER som håller på att kämpa mot vikten.

Tack och hej!

• Svar på tråden Herbalife!
  • drömbrud

Nej det är sant!! Det ska man nog inte göra..

Absolut. Hojta till bara! Annars kan du ju beställa nu, du måste ha samtal och sånt med coahen nån vecka innan man gör själva beställningen. Min tog 2 veckor innnan vi hade pratat klart (och jag väntade på pengar).

Men det e valfritt!
    kram!

• martinibruden

är du coach?

Jag har bokat vecka 37 med tanten,det är ett tag tilss dess.

• drömbrud

Nej nej...

Jag är bara ööm.. "användare".

Haha "tanten".. Inge trevlig eller?

• Stella Tuvstarr

Inte för att vara negativ eller så, men varför äta något så osmakligt som Herbalife när nästan alla andra sorters av pulverdieter är så mycket godare??
    Och inte får man bättre resultat heller...

*funderar*

• drömbrud

Stella tuvstarr

Du! Har du smakat herbaife!? Det är den godaste jag har testat...

Naturdiet, nutrilett och de där sketna pulvren smakar apa. Medans herbalife verkligen är god!

Sluta hålla på och hacka på något som duinte har en aning om, det funkar, det kan många vittna om.

• Stella Tuvstarr

Ööh...varför skulle jag skriva att det var osmakligt om jag inte ens smakat det???
    Tagga ner lite nu!

Jag bara undrade eftersom jag har smakat/provat alla pulverdieter som finns på marknaden, även flera som bara finns utomlands och enligt mina smaklökar har Herbalife den absolut sämsta smaken.
    Visst funkar det, det gör alla pulverdieter om man bara fortsätter att äta dem, men jag vet inte många som gillar just Herbalife tillräckligt för att inte lessna.
    Menmen, smaken är som baken.

• martinibruden

Jag&Du

Jag kallar henne tanten därför att hon är över 50. Okej man är väl inte tant för det men..men hon är snäll och klär sig lite tantigt..

Saken att jag undrar om du var coach är för jag stött på folk på BT som liksom gör reklam för ett märke genom att säga att de använder det och att det är jättebra osv och sedan får man reda på att de är konsulter och de är ivriga att lämna sina mailadresser så att de ska få sälja mera. Inget ont menat men jag börjar tröttna en aning på det. Naturligtvis kan jag ha fel också.

Skönt att du bara är en vanlig användare i allafall..

• drömbrud

haha! Jo jag har oxå vart med om det. Men jag e verkligen ingen coach. Jag är liksom.. En Svennson som fortfarande går gynaseiet. Men nöjd det e jag och jag villl gärna ha någon annan att dela allt med . Kanske därför jag är så ivrig?

Kram

• martinibruden

Jag&du
    jag delar gärna erfarenheter med dej..om du kan vänta på mej ;)

Jag tränar rätt mycket. Aerobics och styrketräning. Det tillsammans med Herbalife kanske gör mig till den nya super-kvinnan ;)

• drömbrud

Om jag kan vänta... Jo klart jag kan vänta.. Eller ajg sitter juhär, i stort sett varje dag... :-P Har gått ner 9 kilo nu *stolt* och de oxå när jag vägdemmig nu p kvällen (man ska vägas på morgonen)!!!
    Hur kul som helst. Och folk börjar säga att jag ser smalare ut i ansiktet och magen...

Kul!! Hur glad som helst... äger nu 8 kilo mindre än min blivande, förut ungefär lika mycket (han har oxå börjat gå ner)

Svar på tråden Herbalife!