• drömbrud

Herbalife!

Hej!

Jag funderar på att köpa herbalife för att kunna gå ner några kion för att nå ett bra BMI. Har kontakt med en coatch som verkar jätte trevlig och ärlig

Jag vil inte höra några kommentarer om rätt kostcirkel och sånt. Jag vet hur det ska vara, men det funkar inte för alla personer.

Det jag vill höra är ER som har erfarenheter av Herbalifes produkter, och ER som håller på att kämpa mot vikten.

Tack och hej!

• Svar på tråden Herbalife!
  • drömbrud

Hepp!

Då stänge jag tråden då!

Punkt.

• closer&closer

Halloj

Jag har kört herba i ca 1 år, dock inte så mkt för att gå ner i vikt utan för att hålla vikten då jag av några anledningar inte kunnat träna så mkt.
    För mig har det funkat superbra, jag gillar smaken och jag blir inte hungrig. Tar en shake till frukost och äter annars normalt.

Har också kört örtdrycken i uppiggande syfte.

Har två kompisar som dock kör Herba för att minska i vikt och de tar då shake två ggr om dagen och äter sedan en normal middag. Det har funkat mkt bra för dem.

Men sen är det ju som med allt annat - det är inget mirakelmedel så man kan inte vräka i sig mat/godis etc en gång om dagen och tro att man går ner i vikt bara för att man tar en shake eller två

Lycka till

• drömbrud

Haha, nej det är ju klart.

Jag ahr kört igång nu! En dag. Shakarna e väl inte så himla goda men jag mixade en shake till middagen tillsamsn med jordgubbar. Blev godare.

Hoppas att jag når mitt mål!

Någon mera kanske som håller på nu?

• closer&closer

Jag brukar hälla ner en skvätt Blåbär/hallon lätt fil i min jordgubbsshake - då blir den riktigt god

• Dunde

Jag&Du
    Vad är ditt mål då? hur mycket vill du gå ner i vikt och hur mycket väger du nu? (om du vill svara) =)

Svar på tråden Herbalife!