• drömbrud

Herbalife!

Hej!

Jag funderar på att köpa herbalife för att kunna gå ner några kion för att nå ett bra BMI. Har kontakt med en coatch som verkar jätte trevlig och ärlig

Jag vil inte höra några kommentarer om rätt kostcirkel och sånt. Jag vet hur det ska vara, men det funkar inte för alla personer.

Det jag vill höra är ER som har erfarenheter av Herbalifes produkter, och ER som håller på att kämpa mot vikten.

Tack och hej!

• Svar på tråden Herbalife!
  • Dunde

Och du, jag försöker inte vara stöddig och jag vet att du inte ville höra nåt annat än de som faktiskt har provat på den här, men du kan ju läsa den här sidan och få en egen uppfattning om produkten: www.halso.info/herbalife.html
    Jag tänkte bara för att du är villig att betala så mycket så kanske du borde veta vad det är och kanske satsa pengarna på nåt bättre. Bli inte arg nu, det är bara vad jag tycker. *kram*

• drömbrud

closer&closer

Jag med! Eller frysta jordgubbar! En banan i min chocklad shake. Funkar ju... Kilorna börjar försvinna och man går inte direkt hungrig.

Riktigt nöjd med produkterna!

Dunde

Jag vill gå ner 17 kilo till, ca.

Jag har redan en egen uppfattning om det här! Har läst det du skickade redan innan jag köpte produkterna...
    Man skulle som de säger där i det inlägget du skickade kunna köpa liknande produkter till annat pris. Men, det är mer kompliserat! Det här är för mig en enkel väg till ett lättare liv. Jag får hjälp av en coatch som hjälper mig att sätta ihop ett program efter mina behov. Vilket jag inte skulle kunna göra själv.

Så för mig är det en hjälp, extra pengar eller inte. Smal börjar jag bli iaf!

Kram!!!

• drömbrud

Har nu förlorat 6 kilo... På 1½ vecka!

• drömbrud

Finns det ingen mera som håller på med herbalife!??!?!
    Skulle vara roligt!!!

• martinibruden

Kanske ska testa. Har kommit i kontakt med en snäll tant som säger sig vara så pigg!!! och hon är åf för Herbalife. Hon ser lycklig ut ochdet vill jag bli. Lycklig, smal och pigg.

• drömbrud

Vill du köra med mig då? Jag har hållt på i en vecka och har tappat 6 gripande kio, är piggare (helt otrolig) jag ahr blivit mindre lätteriterad och jag går inte hundgrig, jag är inte hundgrig, helt otroligt! Trivs jätte bra medmina produkter!
    Har du komtakt med en coach?

• martinibruden

jag har mailat en fristående distributör och jag väntar på att hon ska svara.

• drömbrud

Vad roligt!
    Får man fråga vad hon heter?

• martinibruden

vet inte om man ska skriva hennes namn på sånt här offentligt forum?! Hursomhelst har jag inte fått svar ännu men om jag börjar med nån shake eller diet så är det nog om 2 veckor..har fullt upp just nu. Men om du väntar på mig så kan vi utbyta åsikter senare

Svar på tråden Herbalife!