• drömbrud

Herbalife!

Hej!

Jag funderar på att köpa herbalife för att kunna gå ner några kion för att nå ett bra BMI. Har kontakt med en coatch som verkar jätte trevlig och ärlig

Jag vil inte höra några kommentarer om rätt kostcirkel och sånt. Jag vet hur det ska vara, men det funkar inte för alla personer.

Det jag vill höra är ER som har erfarenheter av Herbalifes produkter, och ER som håller på att kämpa mot vikten.

Tack och hej!

• Svar på tråden Herbalife!
  • Lucia05

Erfarenheten de flesta får efter Herbalife är att det blir tomt i plånboken. ;)

• drömbrud

Något mera?
    Herbalife e inte så himla dyrt. Jag klarar priset på upp till 2200 kr/månad.
    Kom gärna med något annat!

• pickolina

Bara en fråga, har du smakat och vet att du gillar dem??? För det är ju A och O för att det ska lyckas. Jag tycker personligen att Herbalife smakar APA... Jag har provat massvis med märken men de enda jag tycker är OK är Cambridge. Det är ju dock en smaksak så det säger ju inte att du skulle tycka detsamma men jag bara tänkte säga -testa innan du lägger ner en massa pengar!

• drömbrud

Pickolina

Jag har smakat. Jag tycker att de funkar faktiskt. Mycket godare än nutrilett och naturdiet. Cambride har jag smakat någon soppa som är OK. Men jag har ändå "fallit" för herbalife.

Mia.Maria
    Ingen av trådarna var spec aktiva. Annars skulle jag inte starta den här tråden.

• pickolina

Oki...ja men dåså... Då är det bara att köra! :D -Lycka till!

• vixen not a tramp

Du ville ha åsikter om vad folk tyckte, finns massor med åsikter i de trådarna... Alla verkar inte vara helnöjda, men om du gillar det så kör på!

• drömbrud

hehe, men jag ville ju samtidigt ha någon att prata med..
    Fråga och så...

Svar på tråden Herbalife!