• Fru The

Partnerskap??

Hej!

Är det fler än vi därute som tänker ingå partnerskap? Vill gärna komma i kontakt med några för att kunna bolla idéer och tankar inför den stora dagen. Kan vara roligt att höra hur andra löser saker då man ändå gått från normen.

OBS!
    Tråden är till för vänskaplig chatt, INTE påhopp eller annat otrevligt! Här diskuteras INTE rätten till kyrklig välsignelse eller dyligt. Vill ni diskutera det så får ni starta egen tråd!

• Svar på tråden Partnerskap??
  • mrztigger

har du en qx sida lr en mail så kan vi alltid fortsätta där. vill inte gå in på för mycket på denna sida men jag kan gärna berätta mer *ler*

• Fru The

mizztigger

skriv till the-star@telia.com så ska jag ge mig min "riktiga" adress sen. Lämnar inte ut den på nätet eftersom man får så mycket spam då..

• gulsippan

Vad roligt för er att ni har satt era datum! Grattulerar verkligen!

Lycka till med allt!!!!

• Fru The

gulsippan

Ja, verkligen. Tack! Hur är det själv då?

• mrztigger

nu vet syrran om datumet oxå. hon skall vara brudtärna. ska berätta för min andra oxå. annars vet ignen när vi skall gifta oss.
    sedan har vi frågat fästmöns mamma om det är ok att ev låna lite pengar senare, mo vi behöver väldigt mycket en månad.vi fick ett ok.

just nu har vi ett skoproblem bara. jag vill ha skor. hon vill vara barfota och antingen har alla skor lr så är alal barfota. jaja.. detta skall diskuteras vidare..

• Fru The

mizztigger

Gud vad kul! Vem mer ska vara tärna?

Var iväg med min tärna igår och kollade på tärnklänning och hon fastnade direkt för den första vi provade. Den går i silver och vi hade egentligen tänkt blått. Men den skär sig ju inte mot vad vi andra ska bära och hon betalar ju själv, så vi vill inte bestämma förmycket. Däremot funderar vi i om vi kan få in blått på sjal och väska istället... Vad tror ni?

Tänkte ju sy upp den i Singapore, men hon förälskade sig i klänningen och då är det som det är. Har ju förälskat mig i min brudklänning så jag vet vad det innebär. Allt annars kommer kännas som B-aktigt.

Mailar du mig sen?

• mrztigger

jag har juh allaredan mailat *ler*

det är min syrra och min bästa vän som skall vara brudtärna till mig, sedan är det sambon bästa vän och syrra som skall vara hennes.

vi vetinte hur vi skall göra med kläderna ännu. heens skall ha byxa och tröja, likadana som sambon fast blåa (vi har vitt) men vad mina skall ha vet jag inte. deras kroppar är minst sagt olika och jag vill inte att nå skall känna sig obekväm. sedan vet jag inte om jag skall betala lr d? har itne bestämt mig ännu. problemet är att jag gillar när saker ser likadant ut. det skall se symetriskt ut enlig mig *ler* men det är väl en sak jag lär få komma över tillslut.. som mycket annat.

• Fru The

mizztigger

Vad konstigt, för jag har inte fått något mail.. *suckar* testa therese-boman@telia.com om inte den funkar bättre då.. Dumma mail!

Klädsel är alltid problem. Vi har ju fått tänka om en del. Men det gör ju inte så mycket. Får säkert in blått på ett eller annat vis. Det positiva är att vi slipper betala. Fast vi har sagt att vi kommer stå för väska och sjal till klänningen, men det är allt. Köpter det i Singapore så det är försummande summor.

• gulsippan

Hej hej!

Tjohoo!! Nu tror jag nog att vi satt ett datum! Vi pratade om det i helgen och tänkte oss 070605. Hennes födelsedag är den 5e och min den 6e och sen vill vi ju gifta oss nästa år.

• Fru The

gulsippan

Åh grattis!! Då är det bara att börja boka nu då?

Svar på tråden Partnerskap??