• Fru The

Partnerskap??

Hej!

Är det fler än vi därute som tänker ingå partnerskap? Vill gärna komma i kontakt med några för att kunna bolla idéer och tankar inför den stora dagen. Kan vara roligt att höra hur andra löser saker då man ändå gått från normen.

OBS!
    Tråden är till för vänskaplig chatt, INTE påhopp eller annat otrevligt! Här diskuteras INTE rätten till kyrklig välsignelse eller dyligt. Vill ni diskutera det så får ni starta egen tråd!

• Svar på tråden Partnerskap??
  • Q och P

Hm, blev en konstig förklaring jag gav. "The" ger en VÄLDIGT bra förklaring. De jag ville säga är att är båda grabbiga i ett förhållande är de ingen av dom som tar mans el kvinnorollen.

• Fru The

Q och P

Tack för komplimangen.. den värmer!

Godnatt!

• Q och P

Varsågod!
    Vi (jag tjejen o stora dottern) kollar på Beck o sen blir de sova för min del. Ska upp tidigt o jobba. Sov så gott!

• Fru The

God morgon!

Hoppas att du sovit gott. Hur gammla är barnen? *nyfiken*

• Q och P

Hej!
    Åkte till jobbet men så var de mörkt överallt. Åkte hem o ringde. Fick då veta att de visst var arbetsdag idag men att vi inte var i klassrummet/på avdelningarna *suck* Blir o åka o jobba imorrn igen då o se om jag hittar nån arbetskompis.

Våra barn är 14 o 4 år. 4 åringen är min biologiska 14 åringen är tjejens biologiska. Vi har haft killar förut men alltid vetat (från 6 års ålder) att vi är flator.

• Q och P

Jag sov oroligt som sjutton, vet inte varför.

• Fru The

Q och P

Trevligt med barn!

Synd att du inte sover ordentligt. Det har inte jag heller gjort i natt i och för sig..

• Q och P

Kan de bero på vädret att man inte sover gott? *funderar*

• Fru The

Eller annat.. nåväl.. Vad har du gjort idag?

• Q och P

Tjafs me tjejen gör ju oxå att man inte kan sova så klart men vi har inte haft gräl nu så för mig är de vädret.

Vi har precis ätit midda, fiskgratäng o kokt potatis (färsk potatis) *mums* Fast den blev inte helt perfekt, skulle vara mera utspäd gratängsåsen men var gott ändå.

Vad har du/ni gjort idag?

Svar på tråden Partnerskap??